افتتاح فاز ۲ کنسانتره زرند و سیرجان به زودی انجام می شود

علی‌اصغر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه کک‌سازی زرند با اشاره به مجموعه پروژه‌های انجام شده در کشور اظهار داشت: در مجموع ۲۰ پروژه اجرا می‌شود که ۴.۲ میلیون تن فولاد، ۷.۵ میلیون تن گندله سنگ‌آهن، ۸ میلیون تن کنسانتره و ۸۰۰ هزار تن کک متالوژی از آن جمله است.

مدیرعامل شرکت میدکو گفت: فاز دوم کنسانتره زرند و سیرجان نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود و باید برای تأمین مواد اولیه آنها کاری انجام شود.

 

Efttah-Coke-Zarand_ (7)

 

به گزارش صدای زرند، علی‌اصغر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه کک‌سازی زرند با اشاره به مجموعه پروژه‌های انجام شده در کشور اظهار داشت: در مجموع ۲۰ پروژه اجرا می‌شود که  ۴.۲ میلیون تن فولاد، ۷.۵ میلیون تن گندله سنگ‌آهن، ۸ میلیون تن کنسانتره و ۸۰۰ هزار تن کک متالوژی از آن جمله است.

 
مدیرعامل شرکت میدکو بیان کرد: برای افتتاح کارخانه ۸۰۰ هزار تنی کک‌سازی زرند، تمام سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی به صورت نقدی بوده و این کارخانه ۵۵۰ نفر از جوانان را مشغول به کار می‌کند.

 
پورمند تصریح کرد: میدکو تلاش کرده دو مقوله تجربه و جوانی را در کنار هم قرار دهد و تمام جوانان شهرستان زرند که در این کارخانه کار می‌کنند به دانش و تخصص خوبی رسیدند.

 
وی با بیان اینکه ۸۵ درصد کارکنان این کارخانه زیر ۴۰ سال سن دارند و آینده خوبی در منطقه داریم، بیان داشت: کار این کارخانه در مدت ۳۶ ماه از زمان تحویل زمین تا تولید دنبال شده در حالی که در حالت مشابه در کشور هشت تا ۱۰ سال زمان می‌برد.

 
پورمند ادامه داد: انتظار داریم، مجموعه‌های بیرونی کارخانه کک‌سازی زرند نیز خود را به سرعت کارخانه برسانند در همین ارتباط مشکلی که داریم، تأمین مواد اولیه و زغال خام است و وزارتخانه و دستگاه‌های سرمایه‌گذاری باید با سرعت بیشتری کار کنند.

 
مدیرعامل شرکت میدکو گفت: هیچ معدنی را نمی‌خواهیم در اختیار ما بگذارند، اما اجازه دهند، پیمانکار را خودمان انتخاب کنیم تا بتوانیم به سرعت به اهدافمان برسیم.

 
وی عنوان کرد: در قانون معادن چیزی به نام بهره مالکانه نداریم اما ما مجبور هستیم این را بپردازیم و با این وجود در زمینه آماده‌سازی هم عقب هستیم.

 
پورمند خاطرنشان کرد: فاز دوم کنسانتره زرند و سیرجان نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود که باید برای تأمین مواد اولیه آنها کاری انجام شود و نباید درگیر مسائلی شویم که سرعت توسعه‌ای ما را کاهش دهد.

 
انتهای پیام/