احداث پارک بانوان گامی در جهت توسعه کوهبنان

از آنجایی یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی، ایجاد زمینه‌های رفاه مردم جامعه است احداث پارک بانوان را باید گامی در جهت توسعه شهرستان کوهبنان برشمرد.

زن رکن جامعه و خانواده است که اگر زمینه نشاط وی که رکن اصلی و اساسی خانواده است فراهم شود، این نشاط و سرزندگی در همه خانواده جریان می‌یابد.

 

صدای زرند – خلیل الله باقی زاده: وجود نشاط در خانواده سبب می‌شود که آن خانواده فکر، برنامه‌ریزی و عمل بهتری در جامعه داشته باشد.

احداث پارک بانوان عامل ایجاد آرامش خاطر و نشاط در بانوان کوهبنانی خواهد بود.

 

حال اگر شهرداری این پارک را به بهترین امکانات و تجهیزات مجهز کند بانوان کوهبنانی اوقات خوشی را در پارک سپری خواهند کرد و از حضور در پارک بانوان لذت خواهند برد. کارهای فرهنگی نیز باید در این پارک انجام شود. اما مهم‌تر از ساخت پارک نگهداری آن پس از احداث است که این قسمت از کار برعهده بانوان کوهبنانی است که به نحو احسن در حفظ و نگهداری این پارک کوشا باشند.

 

در پاسخ به انتقاداتی که در رابطه با محل و نحوه ی احداث پارک بانوان مطرح است، باید گفت: هر کسی نباید به خود این اجازه را بدهد که نظر شخصی خود را در رابطه با پروژه‌های عمرانی نظر کارشناسی بداند و آن را مطرح کند.

 

بدون شک بر روی این پروژه کار کارشناسی انجام شده و در نهایت کارشناسان پارک مذکور را به علت مرکزیت داشتن و پوشیده و امن بودن آن برای احداث پارک بانوان در نظر گرفته‌اند.

 

استفاده از پارک جنب اداره اقتصاد و دارائی شهرستان برای ایجاد مکانی که بانوان کوهبنانی در آن رفاه داشته باشند نسبت به استفاده آن برای سایر شهروندان اولویت دارد، ضمن این‌که برای شهروندان نیز مکان های دیگری در نظر گرفته می‌شود.

 

در پایان از آنجایی یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی، ایجاد زمینه‌های رفاه مردم جامعه است احداث پارک بانوان را باید گامی در جهت توسعه شهرستان کوهبنان برشمرد و  و اگر بتوانیم گامی در جهت رفاه بانوان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، برداریم، خواهیم توانست هرچه بیشتر به توسعه‌ای که مدنظر است نزدیک شویم.

 

 

انتهای یادداشت/