باز هم صدور شناسنامه تحمیلی برای کوهبنانی ها در زرند

این مطلب را برخی از اهالی گله مند کوهبنان و طغرالجرد در تماس به پایگاه خبری کوهبنان امید عنوان کرده و اعلام نمودند که هنگام مراجعه برای کار های تسویه حساب از بیمارستان زرند مدارک شناسایی آنها توسط پرسنل جمع آوری می گردد و با اعلام یک تاریخ خاص از سوی پرسنل فوق جهت گرفتن شناسنامه نوزاد، این افراد را به ثبت احوال زرند راهنمایی می کنند.

باز هم شهروندان کوهبنانی خبر از صدور شناسنامه تحمیلی برای کوهبنانی ها در زرند را می دهند از این موضوع به شدت گله مند هستند.

 

کوهبنان امید: چندی پیش مطلبی با عنوان صدور  شناسنامه به صورت تحمیلی در زرند برای  نوزادان کوهبنانی در این پایگاه خبری  منتشر  شد و مسئولین محترم کوهبنان سعی بر آن  نمودند تا با پیگیری لازم  این مشکل را حل نمایند البته جلساتی هم گذاشته شد و تصمیماتی هم گرفته شد تا این مشکل به طور کامل رفع شود یعنی اینکه دیگر برای نوزادان  کوهبنانی متولد شده در بیمارستان تامین اجتماعی زرند توسط عوامل رابط در بیمارستان امام علی (ع) و ثبت احوال زرند هیچ گونه  شناسنامه ای صادر نشود و گواهی تولد نوزادان کوهبنانی را به ثبت احوال کوهبنان ارسال کنند. اما با گذشت حدود سه ماه از انتشار این مطلب باز هم برای نوزادان کوهبنانی متولد شده در زرند توسط پرسنل بیمارستان امام علی (ع) زرند و ثبت احوال زرند به صورت تحمیلی شناسنامه صادر می شود.

 

 

این مطلب را برخی از اهالی گله مند کوهبنان و طغرالجرد از این موضوع  در تماس با این پایگاه خبری عنوان کرده  و اعلام نمودند که هنگام مراجعه برای کار های تسویه حساب و ترخیص  از بیمارستان  امام علی (ع) زرند مدارک شناسایی  آنها توسط پرسنل جمع آوری می گردد و با اعلام یک تاریخ خاص از سوی پرسنل فوق  جهت گرفتن شناسنامه نوزاد،این افراد را به  ثبت احوال زرند راهنمایی می کنند . تا در آن روز شناسنامه فرزند کوهبنانی خود را در ثبت احوال زرند دریافت کنند. البته در این میان برخی افراد موفق به گرفتن گواهی تولد برای ثبت احوال کوهبنان می شوند ولی برخی افراد نا آگاه و کم اطلاع  تسلیم شده و شناسنامه فرزند خود را که اصالتاً اهل کوهبنان هستند در زرند دریافت می کنند. آنها همچنین اظهار تاسف کردند با وجود اینکه کوهبنان دارای اداره مستقل ثبت احوال  و با توانایی صدور شناسنامه می باشد بنا به هر دلایل نامعلومی باید برای نوزادان کوهبنانی متولد شده در بیمارستان تامین اجتماعی  زرند به صورت تحمیلی شناسنامه در یافت نمایند و از مسئولین محترم کوهبنان و نماینده محترم مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای  اسلامی خواستار پیگیری این موضوع مهم شده اند.تا اینکه اصالت هر  نوزاد کوهبنانی با توجه به کارهای انجام شده از سوی مسئولین محترم بیمارستان امام علی(ع)  و ثبت احوال زرند  در رابطه با دریافت شناسنامه با توجه به این معضل حفظ گردد.

 

 

انتهای پیام/