ضرورت تجلیل از مردمستان همت و الگوی خدمت در کوهبنان

بدون شک حرفه خبرنگاری یکی از مشاغلی است که در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تلاش خبرنگاران این رادمردان عرصه اطلاع رسانی ستودنی است و نیازمند توجه و حمایت بی دریغ از سوی مسوولان است.

همواره در پس رشد و شکوفایی یک جامعه دست هایی پرتلاش بوده اند که با عشق به مردم و بدون توجه به منافع مادی از هیچ کوششی در مسیر تعالی اجتماع فرو گذار نبوده اند.

 

ضرورت تجلیل از مردمستان همت و الگوی خدمت در کوهبنان

 

صدای زرند – محمود جعفری : بدون شک حرفه خبرنگاری یکی از مشاغلی است که در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تلاش خبرنگاران این رادمردان عرصه اطلاع رسانی ستودنی است و نیازمند توجه و حمایت بی دریغ از سوی مسوولان است.

 

سالهاست که اهالی شهر زیبا و تاریخی کوهبنان هر روز خبرنگاری را می بینند که در سرما و گرما و در باد و بوران شبانه روز در تلاش هست تا اخبار نهادها و ادارات این شهر را برای خبرگزاری ها و سایت ها و مطبوعات ارسال نماید و عشق به خدمت چنان عمیق در جان او ریشه دوانده که حقیقتا از او خدمتگزاری صدیق برای مردم ساخته است.

 

 

آری سخن از حاج علی اصغر نامجوست فرهنگی فرهیخته ای که تاکنون چه در تدریس و چه در سمت های اجرایی به عنوان انسانی موفق همواره مطرح بوده و تلاش و کوشش خستگی ناپذیرش نشان از امید و تعهد انسان هایی دارد که به این دیار عشق می ورزند و بی هیچ ادعایی برای پیشرفت و توسعه آن تلاش می کنند.

 

 

نامجو یگانه مردی است که به فردای کوهبنان می اندیشد و از جمله پرفروغ ترین شخصیت های وارسته و پرتلاشی است که عمر پربار خود را وقف خدمت به مردم نموده است و سربلندی کوهبنان را درگرو توسعه و پیشرفت آن می داند.

 

 

اینجانب به عنوان یک فرهنگی اهل قلم به نمایندگی از مردم قدرشناس کوهبنان ضمن سپاس و ارج نهادن به تلاش های مخلصانه این الگو و اسوه خدمت از مسوولان شهرستان بخصوص فرماندار و اعضای محترم شورای شهر خواهشمندم در مراسمی ویژه و با حضور قشرهای مختلف مردم و بخصوص فرهنگیان این شهرستان از خبرنگار سختکوش و پرتلاش حاج علی اصغر نامجو بعنوان مردمستان همت و الگوی خدمت تجلیل شایسته به عمل اورند چراکه نامجو دین خود را به زادگاهش ادا کرده و اکنون وظیفه ماست که زحماتش را ارج نهیم.

 

 

انتهای پیام/