بهره برداری از ۱۳ پروژه زیربنایی جهادکشاورزی شهرستان کرمان در دهه مبارک فجر ۹۳

افضلی ایجاد اشتغال برای ۹۶ نفر، افزایش تولید وصرفه جویی در مصرف آب با استفاده از روشهای آبیاری نوین، افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی با فرآوری آنها در چرخه صنایع تبدیلی و…. را از مزایای اجرای این پروژه ها اعلام کرد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمان در گفتگو بیان داشت: در دهه مبارک فجر ۹۳، ۱۳ پروژه زیربنایی جهادکشاورزی شهرستان کرمان با اعتباری بالغ بر ۸۵  میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

 

به گزارش صدای زرند بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمان بیژن افضلی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمان با اعلام خبر فوق افزود: با راهنمایی و پیگیری کارکنان این مدیریت عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شامل ۷  پروژه صنایع تبدیلی، ۵ طرح امور دام  و یک طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر ۸۵  میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی به پایان رسید و انشاا… در ایام ا… مبارک فجر سالجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

 

افضلی ایجاد اشتغال برای ۹۶ نفر ، افزایش تولید وصرفه جویی در مصرف آب با استفاده از روشهای آبیاری نوین ، افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی با فرآوری آنها در چرخه صنایع تبدیلی و….  را از مزایای اجرای این پروژه ها اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/