پلمب کارگاه‌های غیرمجاز اتباع بیگانه در زرند

دادستان زرند ظهر امروز در حاشیه پلمب کارگاه‌های غیرمجاز خرید و فروش آهن‌آلات اتباع بیگانه گفت: با توجه به اقداماتی که اتباع بیگانه در سطح شهرستان زرند انجام می‌دادند و به کارهایی از جمله خریداری اموال مسروقه در قبال ضایعات آهن‌آلات و غیره دست می‌زدند به ‌همت مسئولان اخطاریه‌هایی به مالکان کارگاه‌ها مبنی بر تخلیه این مکان‌ها ابلاغ شد.

کارگاه‌های غیرمجاز خرید و فروش آهن‌الات اتباع بیگانه در زرند با حضور دادستان این شهرستان پلمب شد.

 

پلمب کارگاه‌های غیرمجاز اتباع بیگانه در زرند

 

به گزارش صدای زرند، دادستان زرند ظهر امروز در حاشیه پلمب کارگاه‌های غیرمجاز خرید و فروش آهن‌آلات اتباع بیگانه گفت: با توجه به اقداماتی که اتباع بیگانه در سطح شهرستان زرند انجام می‌دادند و به کارهایی از جمله خریداری اموال مسروقه در قبال ضایعات آهن‌آلات و غیره دست می‌زدند به ‌همت مسئولان اخطاریه‌هایی به مالکان کارگاه‌ها مبنی بر تخلیه این مکان‌ها ابلاغ شد.

 
علی میرزابیگی اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی امروز با حضور فرماندار زرند و همکاری شهرداری به محل کارگاه‌های خرید و فروش آهن‌آلات آمدیم و این مجموعه‌های غیرمجاز را پلمب کردیم.

 
فرماندار زرند نیز ضمن قدردانی از دستور دادستان زرند مبنی بر پلمب کارگاه‌های غیرمجاز اتباع بیگانه گفت: پلمب اماکنی که اتباع بیگانه در آن مشغول به ‌کار هستند یکی از نقاط درخور توجه طرح ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز است که این اقدام توسط تیم‌های مشترک با همکاری شورای شهر، شهرداری و نیروی انتظامی انجام شد.

 
حبیب‌الله خنجری بروز نابسامانی‌های خانوادگی، بزهکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات بهداشتی و … از جمله پیامدهای اجتماعی حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان زرند عنوان کرد.

 
سیدرضا هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با بیان اینکه اتباع بیگانه مشکلات زیادی در این شهرستان به ‌وجود آورده‌اند، گفت: این افراد به ‌راحتی در شهرستان زرند خانه، زمین و خودروی قولنامه‌ای خریداری می‌کنند.

 
انتهای پیام/