گردهمائی توجیهی تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در زرند برگزار شد

گردهمائی توجیهی تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی با حضور مهندس موسوی رئیس صندوق توسعه و مهندس زنگی ابادی معاون مالی و اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان کرمان در زرند برگزار شد.

گردهمائی توجیهی تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی با حضور مهندس موسوی رئیس صندوق توسعه و مهندس زنگی ابادی معاون مالی و اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان کرمان در زرند برگزار شد.

 

Manabe-Zarand_ (3)

 

به گزارش صدای زرند، سه شنبه ۲۴ دی ماه جلسه توجیهی تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی با حضور مهندس موسوی رئیس صندوق توسعه و مهندس زنگی ابادی معاون مالی و اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان ، فرماندار و امام جمعه محترم و جمع کثیری از دامداران ، تولید کنندگان ، اعضای شرکت های تعاونی روستائی و تنی چند از مسئولین اجرائی در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زرند برگزاری گردید.

 
مهندس زنگی آبادی در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم وتقدیر و تشکر از حضور کلیه عزیزان در جلسه درخصوص جلب مشارکتهای مردمی در راستای اجرای فعالیتهای منابع طبیعی با تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع را عملی تاثیر گذار در جهت رشد و شکوفائی اقتصاد کشور بسیار مهم دانستند.

 

 

وی با بیان این موضوع که این صندوق به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم برای ورود سرمایه‌گذار به بخش منابع طبیعی و حفظ و حراست بیشتر از عرصه‌های طبیعی تشکیل می‌شود و با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست، گفت: منابع طبیعی از ارزشمندترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

 

 

وی اعلام داشتند با بسیج همگانی در حفظ و صیانت از حوزه منایع طبیعی و آبخیزداری استان باید به عنوان یک وظیفه عمومی مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

 

در ادامه فرماندار و امام جمعه زرند نیز پیرامون تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی نقش ارزنده آن در اقتصاد ملی مطالبی چند بیان نمودند.

 
 در حاشیه این جلسه مهندس علی محمدی رئیس اداره منابع طبیعی زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند هدف از تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی را حمایت از تشکیل سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری ، تجمیع بمنظور ارتقاء و افزایش بهره وری و حمایت از تولید کنندگان منابع طبیعی بیان نمودند.

 

 

وی همچنین تشکیل سرمایه این صندوق را ۴۹٪ درصد اعتبار دولنی و ۵۱٪ درصد اعتبار مردمی و سهامداران آن بهره برداران عضو شرکتهای تعاونی فراگیر منابع طبیعی هستند که با هدف ارتقاء معشیت مردم و ااعطای تسهیلات ارزان و آسان به اعضاء بیان نمودند.

 

Manabe-Zarand_ (1)

Manabe-Zarand_ (2)

Manabe-Zarand_ (4)

 

انتهای پیام/