بازدید سر زده گنج کریمی رئیس جمعیت هلال احمر استان از هلال احمر زرند

در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه با علام مرکز پیام استان جمعیت هلال احمر استان در خصوص وقوع زلزله فرضی در شهر زرند بلافاصله پس از دریافت پیام کلیه کارکنان و تیمهای عملیاتی و امدادی در محل جمعیت هلال احمر زرند حضور یافتند.

گنج کریمی رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمان از هلال احمر شهرستان زرند بازدید کرد.

 

Helal-Ahmar-Zarand_ (2)

 

به گزارش صدای زرند، در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه با علام مرکز پیام استان جمعیت هلال احمر استان در خصوص وقوع زلزله فرضی در شهر زرند بلافاصله پس از دریافت پیام کلیه کارکنان و تیمهای عملیاتی و امدادی در محل جمعیت هلال احمر زرند حضور یافتند.

 
مهدی محمودزاده رئیس شعبه اعلام نمود این مانور به منظور ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی عوامل امدادی و تجهیزات امدادی برگزار گردید.

 

 

همچنین در لحظات اول مانور آقای گنج کریمی مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان به اتفاق هیئت همراه بدون اطلاع و سرزده در محل این جمعیت حضور یافتند و از نزدیک شاهد و ناظر بر روند اجرای مانور و میزان آمادگی نیروهای امدادی و تجهیزات مورد نیاز بودند.

 
سپس در پایان مراسم در جمع کارکنان، امدادگران و نجاتگران حضور و از همه عوامل و شرکت کنندگان تشکر و قدردانی نمودند.

 
ایشان همچنین با تاکید بر حفظ و آمادگی بیشتر نیروها فرموند جمعیت هلال احمر باید مانند یک پادگان نظامی و کارکنان و امدادگران آن آماده بکار و از توان عملیاتی خوبی برخوردار باشند تا در زمان وقوع حوادث به موقع و سریع با تجهیزات لازم و کافی به منطقه حادثه اعزام شوند.

 

Helal-Ahmar-Zarand_ (1)

Helal-Ahmar-Zarand_ (3)

Helal-Ahmar-Zarand_ (4)

Helal-Ahmar-Zarand_ (5)

Helal-Ahmar-Zarand_ (6)

 

 

انتهای پیام/