همایش آموزشی با موضوع روابط عمومی در کرمان برگزار می شود

محمد بصیریان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جامعه ای که بسرعت در حال دگرگونی است، آموزش امری مطلوب بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که مدیران و کارکنان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی در روابط عمومی روز پنجشنبه ۲۵ دی در کرمان برگزار می شود.

 

محمد بصیریان مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند، محمد بصیریان مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جامعه ای که بسرعت در حال دگرگونی است، آموزش امری مطلوب بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که مدیران و کارکنان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

 
مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان ادامه داد: با هدف توانمند سازی مدیران و کارکنان روابط عمومی های دستگاه های دولتی و نهادهای مختلف مصمم به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه روابط عمومی در نیمسال دوم امسال هستیم.

 
وی گفت: با توجه به وظایف مهمی که روابط عمومی ها در بخش درون و برون سازمانی دارند و اهمیت ویژه تکریم ارباب رجوع و مشتریان در بخش برون سازمانی با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان این همایش به مدت ۱۲ ساعت برگزار می شود.

 
بصیریان خاطرنشان کرد: در همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی در روابط عمومی موضوعاتی مانند اهمیت، اهداف و انواع پاسخگویی و ضرورت پاسخگویی به مردم از دیدگاه امام علی (ع) و وظایف مدیر و کارکنان روابط عمومی نسبت به ارباب رجوع آموزش داده می شود.

 
وی گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی، اجرایی، قضایی، نهادها، سازمان ها و رسانه ها می توانند درخواست شرکت در همایش آموزشی پاسخگویی و مشتری فرمانی در روابط عمومی را به شماره ۲۲۲۰۱۵۱ یا نشانی اینترنتیAnjomanpr@yahoo.com ارسال کنند.

 
وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور دکتر محمد سلطانی فر دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک و مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم دکتر شهناز هاشمی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس رسمی دادگستری استان تهران در رشته روزنامه نگاری برگزار می شود.

 
بصیریان گفت: در پایان دوره، گواهی آموزشی نیز برای شرکت کنندگان صادر می شود.

 

انتهای پیام/