اختصاص ۲۹۲ میلیون تومان اعتبار به بنیاد مسکن کوهبنان

مجید رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: ۲۹۲ میلیون تومان از اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفته است.

مسئول بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان گفت‌: ۲۹۲ میلیون تومان از اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز در اختیار بنیاد مسکن کوهبنان قرار گرفته است.

 

بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند، مجید رنجبر مسئول بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: ۲۹۲ میلیون تومان از اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفته است.

 
وی بیان داشت: این اعتبار تاکنون بین شش روستا توزیع شده و کار اجرایی در فتح‌آباد‌، فیدکوئیه، کهن و ده‌خواجه و روستاهای سبتک‌، رشک سفلی و خانمکان پیشرفت‌هایی داشته که به محض مساعد شدن شرایط جوی کار اجرایی آغاز می‌شود.

 
رنجبر از فرماندار کوهبنان درخواست کرد در اعتبارات مازاد به دهستان‌های جور و ده‌علی توجه ویژه‌ای شود و با توجه به بعد مسافت برای ارائه خدمات روبنایی مسکن مهر، ساخت مدرسه در شهرک امام رضا (ع) در دستور کار قرار گیرد‌.

 
محمد حسین‌زاده مدیر اداره آب شهری کوهبنان نیز از تعویض و نصب پمپ شناور چاه شماره ۲ در سرآسیاب کوهبنان خبر داد و افزود‌: این مهم از طریق اعتبارات داخلی برای باز‌سازی خطوط انجام و تمام لوازم و اتصالات این خط خریداری شده است.

 
وی بیان داشت: همچنین نسبت به تعمیر الکتروموتور ایستگاه پمپاژ آب کیانشهر نیز از طریق اعتبارات داخلی اقداماتی صورت گرفته است‌.

 
حسین‌زاده ابراز داشت: به منظور نصب دستگاه‌های تصفیه آب‌ با تحویل زمین قرارداد سرمایه‌گذاری با شرکت تصفیه آب البرز منعقد و مراحل مقدماتی کار انجام شده است.

 
وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی دستگاه‌های آب شیرین‌کن نیاز به دو مخزن آب در کوهبنان و دو مخزن آب در کیانشهر است و در این راستا باید پنج کیلومتر اجرای شبکه از مخازن تا سطح شهر صورت پذیرد‌.
انتهای پیام/