تکمیل پروژه‌های درمانی کوهبنان در آینده نزدیک‌‌

سید‌مجتبی هاشمی فرماندار کوهبنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مورد نظر در شهرستان کوهبنان، جنگل‌کاری سرآسیاب هشتم به وسعت ۳ هکتار است که اعتبار آبیاری قطره‌ای آن در نظر گرفته شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: با ساخت بیمارستان، چند مرکز اورژانس و مرکز بهداشتی درمانی همچنین استقرار داروخانه شماره دو مرکز شهرستان در آینده نزدیک مردم این خطه در این حوزه با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

 

سید‌مجتبی هاشمی فرماندار کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند، سید‌مجتبی هاشمی فرماندار کوهبنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مورد نظر در شهرستان کوهبنان، جنگل‌کاری سرآسیاب هشتم به وسعت ۳ هکتار است که اعتبار آبیاری قطره‌ای آن در نظر گرفته شده است.

 
وی بیان داشت: امیدواریم مابقی این طرح که حدود ۱۷ هکتار است در سال آینده مورد توجه بیشتر قرار گیرد و زمینه برای ایجاد فضایی نشاط‌آور برای رفاه حال مسافران و شهروندان رقم بخورد.

 
هاشمی عنوان کرد: تأمین آب مجتمع جور‌، تکمیل نگار‌خانه کوهبنان، تکمیل پارک بانوان مرکز شهر کوهبنان‌، توسعه فضای آب شهر کیانشهر‌، تأمین آب مجتمع دامپروری کوهبنان، تأمین برق چاه دشت فتح‌آباد و …‌ از جمله ‌در خواست‌های مازادی است که به استان‌ ارائه شد.

 
وی تصریح کرد: با همکاری شرکت تعاونی سد جور و اعضای این تعاونی با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی آب این مجتمع بزرگ تامین می‌شد و کشاورزی شهرستان را از حالت رکود نجات می‌یابد.

 
وی ابراز داشت: محوطه‌سازی بخشداری طغرالجرد‌، تکمیل سوله بحران بخش طغرالجرد‌، پروژه‌های میراث فرهنگی و اوقاف‌، آسفالت راه‌ها‌، اورژانس کیانشهر و …‌ از جمله پروژه‌های عمرانی پیشنهادی سال ۹۳ هستند که هنوز عملی نشده‌اند‌.

 
هاشمی گفت: امانی کردن پروژه‌های جهاد کشاورزی شامل ساخت استخر‌، کانال انتقال آب و لایه‌روبی قنوات‌، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ورودی شهر و …‌ از جمله مواردی است ‌که مورد توجه و پیگیری قرار گرفته تا هر چه زودتر عملی شود.

 
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را در شهرستان معطوف کرده‌ایم تا احداث جاده کوهبنان به مرکز استان و شهرستان زرند انجام گیرد که این خود بر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان‌، کمبود وقت و هزینه شهروندان و همچنین صرفه‌جویی در مصرف سوخت اثر‌گذار است.

 
فرماندار کوهبنان تاکید کرد: با مساعدت مسئولان استان و پیگیری مسئولان شهرستان با ساخت بیمارستان، چند مرکز اورژانس و مرکز بهداشتی درمانی همچنین استقرار داروخانه شماره دو مرکز شهرستان در آینده نزدیک مردم این خطه در این حوزه با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

 
‌وی خاطر‌نشان کرد: امید می‌رود با جان گرفتن و فعالیت ۱۳ شرکت تعاونی گام مهمی برای اشتغال‌زایی ‌و تولید شهرستان برداشته و زمینه برای صادرات محصولات این شرکت‌ها به سایر نقاط کشور فراهم شود.
انتهای پیام/