قدردانی مدیر اداره کتابخانه های عمومی کوهبنان از نماینده مردم زرند و کوهبنان

خلیل الله باقی زاده در پیامی از دکترحسین امیری نماینده شهرستان کوهبنان درمجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب ماده‌ی ۳۰ طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و قدردانی کرد.

خلیل الله باقی زاده در پیامی از دکترحسین امیری نماینده شهرستان های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب ماده‌ی ۳۰ طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و قدردانی کرد.

 

Dr Amiri

 

به گزارش صدای زرند به نقل از کوهبنان امید، خلیل الله باقی زاده در پیامی ازدکترحسین امیری نماینده شهرستان های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب ماده‌ی ۳۰ طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و قدردانی کرد.

 
متن پیام به شرح زیر است:

به نام آنکه جان را روشنی داد

 

جناب آقای دکتر حسین امیری
نماینده محترم شهرستان های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی

 
با اهداء سلام و احترام؛

وظیفه‌ی خود دانستم تا به عنوان خدمتگزار و نماینده‌ی کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان که در این نقطه ازاستان در طول سالهای طولانی و علیرغم مشکلات و سختی ها و مضیقه های مالی و تجهیزاتی و حتی با فقدان امکانات لازم در فصول سرد و گرم، چراغ کتابخانه ها را روشن نگاه داشتند و پذیرای جامعه‌ی کتابخوان شهرستان خصوصاً نوجوانان و جوانان میهن اسلامی ایران بودند از اقدام جنابعالی و همکاران بزرگوارتان که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) عصاره‌ی فضائل ملت می باشید به خاطر تصویب ماده‌ی ۳۰ طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکر و قدردانی کنم.

 
از خداوند متعال سلامت و سعادت شما را مسالت می کنم و این توفیقات را نتیجه‌ی اخلاص کتابداران عزیز و آگاهی و احساس مسئولیت نمایندگان محترم مجلس و قبل از هر چیز حاصل استجابت دعای خیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توفیق خدمتگزاران نهاد کتابخانه های عمومی کشور می دانم.

 

و من الله التوفیق
خلیل الله باقی زاده
مدیر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان

 

انتهای پیام/