تیم بسیج کارکنان بانک ملت قهرمان مسابقات بسیج ادارات زرند شد

مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان زرند در قالب دو گروه پنج تیمی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

یک دوره مسابقات فوتسال بین ده تیم از پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان زرند و در قالب دو گروه پنج تیمی به مدت ۲۰روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

sz65464600001

به گزارش صدای زرند، در این دوره از مسابقات چهار تیم بانک ملی کارخانه زغالشویی، بانک ملت و آموزش و پرورش پس از انجام بازیهای خود به دیدار نهایی راه یافته و بسیج کارکنان بانک ملت با نتیجه ۲-۴ ضمن غلبه بر تیم آموزش و پرورش قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور صادق زاده، معاون فرمانداری زرند، دکتر کاظم نعمت زاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند، صادقی زاده رییس اداره آموزش و پرورش زرند و برخی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.

‘دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی’ رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در مراسم اهدا جوایز این دوره از مسابقات ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک به تیم قهرمان این مسابقات، گفت: خوشحالیم که دانشگاه آزاد اسلامی زرند توانسته است رسالت خود را در اشاعه فرهنگ و به خصوص در حوزه ورزش کارمندی نیز به انجام رسانده و پایگاه مهمی برای علاقمندان به ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان تبدیل شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه مسئولین بتوانیم شهرستان را در تمامی حوزه ها، چه ورزشی و چه فرهنگی علمی و اجتماعی در سطح استانی و ملی مطرح نمایند.

sz65464600002 sz65464600003 sz65464600004

خبرنگار: مسعود لشکری