رزم حسینی استاندار کرمان مدیری خلاق و مبتکر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان مدیری خلاق و مبتکر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان مدیری خلاق و مبتکر است.

 

آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان

 

به گزارش صدای زرند، آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان روز شنبه در دیدار استاندار و معاونان وی، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران با وی افزود: بعد از انتصاب رزم حسینی به سمت استانداری کرمان متوجه این خلاقیت شدم.

 
وی با اشاره به سخنان فرمانداران در زمینه توسعه شهرستان ها، گفت: سخنان فرمانداران نیز بیانگر این است که با هدایت استاندار کرمان اقدامات خوبی در بخش های مختلف در حال انجام است.

 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان، اقدامات انجام شده در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

 
وی همچنین با اشاره به توصیه های حضرت علی (ع) به مالک اشتر به عنوان استاندار مصر، افزود: مساله نخست در استانداری، گرفتن مالیات و خراج است که مد نظر امیرالمومنان (ع) بوده است.

 
آیت الله جعفری با انتقاد از نحوه اخذ مالیات در کشور، گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی بخش عمده بودجه کشورهایشان را از طریق گرفتن مالیات انجام می دهند.

 
وی با تاکید بر اینکه گرفتن مالیات باید بر اساس و مبنای عدالت انجام شود، اظهار کرد: گرفتن مالیات در اداره امور کشورها نقش اساسی و مهمی دارد.

 
وی همچنین جهاد با دشمن عنود را از وظایف اصلی برشمرد و گفت: همانطور که ملت ایران در ۳۵ سال گذشته با دشمنان مبارزه و بر آنها غلبه کرده و پیروز شده است باید با دشمن مبارزه کرد.

 
امام جمعه کرمان به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی اشاره و اضافه کرد: نباید دوران دفاع مقدس و ترورهای شخصیت های نظام را فراموش کنیم.

 
وی از ترور شخصیت های مهم نظام به عنوان بزرگترین جنایات دشمن نام برد و گفت: این افراد به جرم اینکه مرید امام بودند ترور شدند.

 
وی به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و افزود: برغم همه مشکلات و توطئه های دشمن کشور از امنیت خوبی برخوردار است.

 
آیت الله جعفری از ساختن جامعه و شهرها اصلاح معایب به عنوان دیگر وظایف استانداران و فرمانداران نام برد.

 
وی به خشکسالی های اخیر و قرار گرفتن استان کرمان در منطقه کویری و کم آب اشاره کرد و گفت: آب برای این منطقه امری حیاتی است.

 
وی پیشنهاد کرد: کشاورزان از یک سوم درآمدشان صرفنظر کنند تا املاکشان برای همیشه برایشان باقی بماند.

 
نماینده ولی فقیه در استان، صرفه جویی در آب را توسط کشاورزان مهم و ضروری برشمرد و بر آن تاکید کرد.

 
وی گفت: اگر در بخش آب کشاورزی صرفه جویی انجام نشود سال آینده مشکلات این بخش پنج برابر خواهد شد.

 
آیت الله جعفری ضمن تاکید بر اصلاح فرهنگ جامعه تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه درست بود نیازی به تلاش های فشرده مسوولان نبود بلکه کشاورزان خود با درک موضوع راه حل پیشنهاد می دادند و برای رفع این مشکلات تلاش می کردند.

 

انتهای پیام/