لزوم توجه بیشتر به ورزش در مدارس ابتدایی کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: امر ورزش به ویژه در مدارس ابتدایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان گفت: امر ورزش به ویژه در مدارس ابتدایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

Hashemi_

 

به گزارش صدای زرند، سیدمجتبی هاشمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان هدف از آموزش را تزکیه نفس و قرب الهی دانست و اظهار داشت: رسالت تمام‌ انبیای الهی هم این مهم بوده، لذا ما هم وظیفه داریم تا با آموزش علوم به دانش‌آموزان اخلاقیات‌، احکام نورانی اسلامی و …‌ را آموزش دهیم، چرا که تعلیم و تربیت همچون دو بالی است که زمینه شکوفایی و پیشرفت را فراهم می‌کند.

 
وی بیان داشت: در حالی که والدین بهترین سرمایه‌های خود را در بهترین دوران زندگیشان در اختیار ما قرار می‌دهند، به جاست که مربیان و دبیران خود را به سلاح علم و تقوا مجهز کنند تا بهترین الگو برای متربیان خود باشند و در راستای انسان‌سازی گام بردارند‌.

 
هاشمی ادامه داد: امروز دشمن گام‌های فراوانی در راستای تشویش اذهان و ترویج خرافات بر می‌دارد، لذا باید از پاسخ به نیازها و شبهات دانش‌آموزان و نسل جوان به ویژه پیرامون فرق‌های ضاله غافل نباشیم و در راستای گسترش فرهنگ مهدویت گام برداریم‌.

 
فرماندار کوهبنان تأکید کرد: باید به امر ورزش به ویژه در مدارس ابتدایی اهمیت بیشتری داد، زیرا با جذب دانش‌آموزان به ورزش می‌توان آنان را به امورات مذهبی و دینی نیز جذب کرد و زمینه ‌رشد روحی و روانی آنان را رقم زد‌.

 
فرماندار کوهبنان همچنین با اشاره به مراسم نهم دی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز در حرکتی خود‌جوش بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

 
وی تصریح کرد: مردم در انتخابات سال ۹۲ با بصیرت خویش و حضور گسترده وحدت‌، همدلی و وفاداری خود به نظام‌، ولایت‌، حضرت امام و شهیدان ثابت کردند و با انتخاب دولت تدبیر و امید زمینه عقب‌نشینی و ذلت دشمنان را رقم زدند.

 
هاشمی بیان داشت: ارزش آموزش و پرورش به حدی با ارزش است که خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بدان اشاره دارد و پیامبرانی را برای تعلیم و تربیت بشر مبعوث کرده و ائمه اطهار (ع) نیز عمر با برکت خویش را در این را سپری کرده‌‌‌اند.

 
فرماندار کوهبنان گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز امروز تمام‌ مردم حتی در دور افتاده‌ترین نقطه از آموزش رایگان برخوردار هستند در حالی که در دوران گذشته این مهم در اختیار گروه و قشری خاص قرار داشت‌.

 
انتهای پیام/