بیمارستان کوهبنان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان گفت: بیمارستان کوهبنان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می‌رود در بهمن ماه سال‌جاری افتتاح شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان گفت: بیمارستان کوهبنان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می‌رود در بهمن ماه سال‌جاری افتتاح شود.

 

سید حمزه روح‌الامینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند، سید حمزه روح‌الامینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان در حاشیه بازدید فرماندار کوهبنان و تیم همراه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال احداث این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هکتار از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می‌رود در بهمن ماه سال‌جاری افتتاح شود.

 
وی یادآور شد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوهبنان با ۳ هزار مترمربع شامل پنج اتاق عمل، اورژانس، ساختمان اداری، بخش‌های زنان و زایمان، بستری مردان، زنان و کودکان در حال ساخت است که با افتتاح این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان رفع می‌شود.

 
رئیس اداره راه و شهرسازی کوهبنان بیان داشت: محوطه‌سازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوهبنان به مساحت ۱۴ و ۲۶۱ مترمربع در حال انجام است و روزهای پایانی کار را سپری می‌کند و حصارکشی بیمارستان به‌ طول یک کیلومتر انجام شده است که این بیمارستان تا بهمن ماه سال‌جاری تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

 
روح‌الامینی به راه‌های در حال احداث شهرستان کوهبنان اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های ارتباطی بسیار مهم که کوهبنان را به استان یزد مرتبط می‌کند، جاده در حال احداث کوهبنان به پشکوئیه است که حدود ۲۴ کیلومتر طول دارد.

 
وی اضافه کرد: شش کیلومتر پایانی این جاده زیرسازی شده و کار ساخت پل‌های این مسیر نیز انجام شده که آماده آسفالت است، لذا امید می‌رود با توجه ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و پیگیری‌های مستمر فرماندار کوهبنان در آینده نزدیک شاهد افتتاح این طرح باشیم.

 
انتهای پیام/