۹ دی‌ماه به‌عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار شد‌

فرماندار کوهبنان گفت: تاریخ ۳۵ ساله انقلاب اسلامی روزهایی به‌یاد ماندنی و ماندگار را در دل خود جای داده که به‌عنوان ایام‌الله برای همیشه جاوید می‌ماند و از آن جمله روز ۹ دی‌ماه است که به‌عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار شد‌.

فرماندار کوهبنان گفت: تاریخ ۳۵ ساله انقلاب اسلامی روزهایی به‌یاد ماندنی و ماندگار را در دل خود جای داده که به‌عنوان ایام‌الله برای همیشه جاوید می‌ماند و از آن جمله روز ۹ دی‌ماه است که به‌عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار شد‌.

 

سیدمجتبی هاشمی، فرماندار کوهبنان

 

 به گزارش صدای زرند، سیدمجتبی هاشمی، فرماندار کوهبنان روز گذشته، ۷ دی در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: تاریخ ۳۵ ساله انقلاب اسلامی روزهایی به‌یاد ماندنی و ماندگار را در دل خود جای داده که به‌عنوان ایام‌الله برای همیشه جاوید می‌ماند و از آن جمله روز ۹ دی‌ماه به‌عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار شده است.

 
وی یادآور شد: از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان و بدخواهان نظام همواره در تلاش بودند که به هر نحو ممکن به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند، لذا در جریان انتخابات ۸۸ فرصت را مناسب دیدند و تلاش کردند تا زهر خود را بریزند و به اهداف شوم خود دست یابند.

 
فرماندار کوهبنان بیان کرد: در سال ۸۸ دشمنان با بهره گرفتن از شبکه‌های ماهواره‌ای و خبرگزاری‌های وابسته به خود و استفاده از وجود برخی افراد ساده‌لوح در داخل کشور تلاش کردند وحدت و همدلی مردم را نشانه بگیرند، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور گسترده مردمی و ایمان مردمی به‌عنوان دو عنصر برجسته حماسه ۹ دی‌ماه بود که زمینه شکست و عقب‌نشینی دشمنان را رقم زد.

 
هاشمی تصریح کرد: مردم در ۹ دی‌ماه با لبیک به ندای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامی وظیفه دینی و شرعی خود را به‌خوبی انجام دادند و با حضور به‌موقع خود در صحنه به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند همچنان به آرمان‌های نظام همچنین ولایت و رهبری پایبند هستند و در این راه ثابت قدم می‌مانند.

 
وی تأکید کرد: ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری، بصیرت، دشمن‌شناسی، وحدت و همدلی، هوشیاری، حضور به‌موقع در صحنه و غیرت دینی از مهمترین دستاوردهای ۹ دی‌ماه بود که سبب شد دشمنان خود را شکست‌خورده و ذلیل تلقی کرده و عقب‌نشینی کنند.

 
هاشمی خاطرنشان کرد: در روز ۹ دی مردم ولایت‌مدار و بسیجی ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزودند و به‌تمام قدرت‌های پوشالی جهان فهماندند که تا آخرین قطره خون خود در راه حفظ اصول و آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان همیشه جاوید ایستاده‌اند که این خود یاس و ناامیدی دشمنان را در پی داشت.

 
وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی‌ماه این واقعیت را مشخص کرد که استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جهانخوار، رژیم صهیونیستی و استعمار پیر انگلیس همچنان کینه و دشمنی فراوان و گسترده‌ای با ولایت و رهبری همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

 
فرماندار کوهبنان اظهارکرد: ۹ دی‌ماه وابسته و تاییدکننده هیچ جریانی خاصی نیست، بلکه برآمده از اعتقادات مردم نسبت به نظام و ولایت است که قدرت، عزت و افتخار ایران اسلامی را به‌جهانیان اثبات کرد.

 

 

انتهای پیام/