ظرفیت آموزش و پرورش یک ظرفیت فکری و انسانی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه شورای اداری آموزش وپرورش این شهرستان گفت: ظرفیت آموزش و پرورش یک ظرفیت فکری و انسانی است.

حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش زرند در جلسه شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان زرند گفت: ظرفیت آموزش و پرورش یک ظرفیت فکری و انسانی است.

 

صادقی زاده  مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر افزود: ارتباط انسان با خدا و ارتباط انسان با جامعه دو جنبه ای هستند که پیامبر مأمور به اجرای آنها بوده و تمام تلاش خود را معطوف کردند تا واسطه های بین انسان و خدا که در آن زمان بت ها بودند را بر طرف کنند و مزد رسالت خود را پیروی از قرآن و دستورات اهل بیت بیان کرد.

 
مدیر آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: بر اساس مسئولیت، هر فرد دارای قدرت می شود و این قدرت ها را می توان به چهار دسته تخصصی، اطلاعاتی، مرجعیت و قانونی تقسیم بندی و شرط موفقیت در هر کاری را استفاده درست و بجا از این قدرت ها بیان کرد و هر کدام را به تنهایی برای رسیدن به هدف ناکافی دانست و تصریح کرد: برای استفاده از نظر دیگران و مشارکت دادن آنها باید به افراد قدرت و اختیارداده و از آنها مسئولیت بخواهیم.

 
صادقی زاده گفت:آموزش و پرورش یک مجموعه هماهنگ است که به صورت تیمی اداره می شود و هر واحد به تنهایی قاد به انجام کار تربیتی نیست؛ والدین، دانش آموزان، مربیان و جامعه اجزای این تیم هستند که اگر با هم باشند موفقیت حاصل می شود.

 

انتهای پیام/