اجتماع میلیونی اربعین حسینی نمایش اقتدار شیعیان است

استاندار کرمان با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در عزاداری اربعین حسینی گفت: حضور میلیون ها عاشق و دلداده امام حسین (ع) در بین الحرمین نمایش اقتدار شیعیان جهان است.

 استاندار کرمان با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در عزاداری اربعین حسینی گفت: حضور میلیون ها عاشق و دلداده امام حسین (ع) در بین الحرمین نمایش اقتدار شیعیان جهان است.

 

علیرضا رزم حسینی

 

به گزارش صدای زرند ، علیرضا رزم حسینی شامگاه جمعه در حاشیه آیین عزاداری اربعین حسینی که با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع روستای قنات ملک از توابع شهرستان رابر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش میلیونی شیعیان نشان از آن دارد که نهضت عاشورا روز به روز در حال گسترش در جهان است.

 
وی بیان کرد: همانگونه که از تلویزیون مشاهده کرده اید می بینید که از ده ها کشور جهان مردم برای شرکت در عزاداری اربعین حسینی به عراق سفر و با این حضور خود اعلام کردند که از هیج تهدیدی هراس ندارند.

 
رزم حسینی تصریح کرد: این عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت است که مردم را پای پیاده به سوی خود می کشد و زن و مرد، پیر و جوان، کودک و حتی افراد معلول ویلچرنشین در این نمایش اقتدار حضور دارند.

 
وی تاکید کرد: در نمایش اقتدار دینی و مذهبی شیعیان در روز اربعین حسینی، مسلمانان اعلام می کنند که هیچ ترس و وحشتی نمی تواند مانع از حضور آنها شود زیرا شیعیان محب و شیفته امام حسین (ع) هستند.

 
استاندار کرمان گفت: دشمن تصور می کند با توطئه های مختلف می تواند بین شیعه و نهضت کربلا فاصله بیندازد اما امروز همه شاهد هستند که دوربین ها هم قادر به تصویر کشیدن این اجتماع عظیم نیستند.

 
وی تصریح کرد: امروز احیای اربعین، علاوه بر جنبه تاریخی و عبادی به همایش بزرگی از شیعیان تبدیل شده که این نمایش اقتدار در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 
رزم حسینی افزود: آزادی و آزادگی، شناسایی حیات و مرگ واقعی، احیا و زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز اول وقت، ایثار و شهادت و حمایت از ولی امر، درس های نهضت عاشوراست که باید همواره مورد توجه ما قرار گیرد و صحنه های عاشورا جلوه های حمایت از رهبر جامعه اسلامی است.

 

انتهای پیام/