جایگاه سوخت کوهبنان بازسازی شد

جایگاه سوخت کوهبنان با اعتبار ۱.۳ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی بازسازی شد.

جایگاه سوخت کوهبنان با اعتبار ۱.۳ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی بازسازی شد.

 

 پمپ بنزین شهر کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند ، تنها پمپ بنزین شهر کوهبنان متعلق به شرکت تعاونی روستایی شهرستان کوهبنان است که ظهر امروز پس از ۲۰ سال با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مرمت و بازسازی شد.

 
همچنین در بازدید محمد حسینی مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان از شبکه تعاونی روستایی کوهبنان مقرر شد، تعاونی‌های روستایی شهرستان کوهبنان پویایی خود را به‌دست آورند و نسبت به احداث غرفه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان با اعتبارات داخلی اقدام شود.

 
وی در دیدار با فرماندار شهرستان کوهبنان و مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان گفت: حمایت از تعاونی‌ها منجر به فعالیت بیشتر و موجب خدمات بیشتر به روستاییان می‌شود و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می‌کند.

 
در ادامه علی میرزایی مسئول تعاون روستایی کوهبنان ضمن اعلام تشکیل شرکت تعاونی مرغداران شهرستان برای ساماندهی و گسترش مرغداری و پرورش‌دهندگان ماکیان بر حمایت جدی از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان گوشت سفید و قرمز تاکید کرد.

 
وی بیان داشت: پس از ۲۰ سال تنها پمپ بنزین شهرستان کوهبنان با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مرمت و بازسازی شد که این بازسازی شامل اضافه کردن دو پمپ دو نازله بنزین و یک دستگاه پمپ دو نازله نفت‌گاز است.

 
میرزایی یادآور شد: همچنین کف‌سازی و زیباسازی جایگاه برای خدمات‌رسانی بهتر به همشهریان از دیگر کارهایی است که در مدت چند ماه گذشته انجام شد و احداث یک باب کارواش با مشارکت بخش خصوصی در پمپ بنزین برای خدمات‌رسانی به شهروندان از دیگر اقداماتی است که صورت گرفت.

 
مسئول تعاون روستایی کوهبنان یادآور شد: حمایت‌های شبانه‌روزی فرماندار کوهبنان توانست، مشکل مربوط به پمپ بنزین کوهبنان را پس از سال‌ها رفع کند که این امر رفاه شهروندان کوهبنانی و مسافران را در پی دارد.

 
وی از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست کرد ضمن حمایت از شرکت‌های تعاونی روستایی برای خدمات‌رسانی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کنند و تعاونی‌های تولیدی کوچک در روستاها راه‌اندازی شود که در پویایی اقتصاد کشور و درآمد خانواده‌ها اثرگذار باشد.

 
مسئول تعاون روستایی کوهبنان اعلام کرد: راه‌اندازی و گسترش تعاونی‌های روستایی کشاورزی و تولیدی برای مشارکت در تغییر الگوی گشت و بهینه‌سازی آبیاری‌های کشاورزی در روستاها می‌توانند موثر باشند.

 
میرزایی تصریح کرد: با توجه به اعلام طرح پلیس آب استان از سوی استاندار کرمان و تجمیع اراضی کشاورزی شرکت‌های تعاونی روستایی بعنوان رابط دولت با روستائیان و سهامداران شرکت تعاونی می‌توان نقش به‌سزایی را در موضوعات مذکور ایفا کرد.

 
انتهای پیام/