دوره ابتدایی دوره ادب و تربیت است و نقش مدیران نقشی کلیدی است

جلسه هم اندیشی مدیران ابتدایی با معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش زرند برگزارشد.

جلسه هم اندیشی مدیران ابتدایی با معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزارشد.

 

 

حمید مؤذن زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند ، حمید مؤذن زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تفکر و دقت را دو اصل مهم درتعلیم وتربیت دانست و یکی از اهداف دوره ابتدایی را آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی بار آوردن دانش آموزان بیان کرد.

 

 
مؤذن زاده ضمن یاد آوری وظایف ۶ گانه مدیران شامل: ساماندهی نیروی انسا نی،اداری و مالی ،رسیدگی به امور دانش آموزی ،آموزشی و پرورشی ،امور مدرسه وجامعه و تهیه منابع و تجهیزات؛ مدیری را توانمند دانست که بتواند از این شش مهارت به نحو احسن بهره برداری نماید و مهم ترین بخش مدیریتی را مدیریت آموزشی دانست.

 

 

مؤذن زاده مدیریت را کاری بسیار مشکل ولی ارزشمند دانست و با توجه به آیاتی از کلام الله مجید افزود : اگر به دست شما شخصیت دانش آموزی شکل بگیرد و تربیت صحیح شود معادل با حیات تمام بشریت است.

 

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پروش استان کرمان ملاک تشخیص مدرسه خوب را ارزیابی سایرین از عملکرد مدیر دانست و عنوان کرد: مدرسه خوب را از مدیریت توانمند آن می توان تشخیص داد.

 

 

وی توجه به تفاوت های فردی ، درک زیر دستان ، توجه به بهداشت روانی دانش آموزان ، استفاده حد اکثری از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان و باور داشتن دانش آموزان را ازکلید واژهایی دانست که هر کدام در جای خود می توانند به عنوان یک بازوی قوی در اختیار مدیر قرار گیرند.

 

 

حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی را رصد کردن برنامه های ابلاغی و چگونگی عملیاتی کردن آنها بر اساس دستور العملها بیان کرد و برنامه ریزی هدایت سایر همکاران را توسط مدیر خواستار شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش زرند محتوا، مخاطب و معلم را سه ویژگی یک آموزشگاه بیان کرد و تصریح نمود در این بین دانش آموز دارای آرزو هایی است ،خانواده آرمانهایی را می طلبد و جامعه نیاز های خود را و این محیط آموزشگاه است که باید با توجه به سه ویژگی بالا به این سه قشر پاسخگو باشد و برنامه ریزی هایی مدیران و همکاری معلمان و آموزگاران می تواند پاسخگویی را آسانتر کند.

 

 

نشست با رؤسای شورا های دانش آموزی، حضور در جلسه شورای معاونین و شرکت در جلسه سمینار اولیای پیش دبستانی از دیگر برنامه های معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش به شهرستان زرند بود همچنین دراین سفر خانم محمد خانی و آقایان حسینی نسب ، زمانی ، ضیا و احدی با حضور در تعدادی از آموزشگاه های شهرستان از نزدیک در جریان برنامه های ابلاغی اداره کل و نحوه اجرای آنها قرار گرفتند.

 

Amozesh-Zarand_ (5)

Amozesh-Zarand_ (3)

Amozesh-Zarand_ (2)

Amozesh-Zarand_ (1)

Amozesh-Zarand_ (10)

Amozesh-Zarand_ (9)

Amozesh-Zarand_ (8)

Amozesh-Zarand_ (7)

Amozesh-Zarand_ (6)

 

 

انتهای پیام/