اهدای چادر و مقنعه به دختران سه ساله توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای زرند

همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) مدیر آموزشگاه آزاد ونک زرند به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برش و دوخت رایگان چادر و مقنعه برای دختران سه ساله شرکت کننده در همایش سه ساله ها و به نوزادان شرکت کننده کاور اهدا نمودند.

همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) مدیر آموزشگاه آزاد ونک زرند به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برش و دوخت رایگان چادر و مقنعه برای دختران سه ساله شرکت کننده در همایش سه ساله ها و به نوزادان شرکت کننده کاور اهدا نمودند .

 

 

اهدای چادر و مقنعه به دختران سه ساله توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای زرند

 

به گزارش صدای زرند ، همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) مدیر آموزشگاه آزاد ونک زرند به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برش و دوخت رایگان چادر و مقنعه برای دختران سه ساله شرکت کننده در همایش سه ساله ها و به نوزادان شرکت کننده کاور اهدا نمودند.

 

 

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان زرند ضمن تقدیر از مدیر آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای ونک بدلیل این حرکت عاشورایی اظهار داشت ترویج فرهنگ عاشورایی باعث ناامیدی دشمن در براندازی نظام و خانواده ها خواهد شد با این گونه حرکت ها علاوه برگسترش فرهنگ حجاب و عفاف می توانیم نقش مهمی در جلوگیری از بی بندباری در جامعه داشته باشیم.

 

 

مهرداد مداحی نژاد با تقدیر از مدیران آموزشگاههای آزاد شهرستان زرند بدلیل رعایت و اهمیت به حجاب کارآموزان و مربیان در فضاهای آموزشی، برگسترش فرهنگ عفاف وحجاب در کنار آموزش مهارتی تاکید نمود.

 

 

این مراسم با عزاداری و سوگواری شهادت حضرت رقیه و زیارت عاشورا و سخنرانی مذهبی درباره شخصیت حضرت رقیه و نقش و رسالت ایشان در انتقال پیام عاشورا برپاگردید.

 

 

انتهای پیام/