کاهش تدریجی دمای هوا در کرمان/ شهربابک در صدر آمار بارندگی های استان

رئیس مرکز هواشناسی کرمان با اشاره به خروج سامانه بارش زا از این استان گفت: دمای هوای کرمان طی روزهای آینده به تدریج کاهش پیدا می کند.

رئیس مرکز هواشناسی کرمان با اشاره به خروج سامانه بارش زا از این استان گفت: دمای هوای کرمان طی روزهای آینده به تدریج کاهش پیدا می کند.

 

 

Barandeki

 

به گزارش صدای زرند به نقل از مهر ، حمید حبیبی اظهار داشت: با ورود سامانه بارش زا به استان کرمان شاهد بارندگی های خوبی در منطقه بودیم.

 

وی بیشترین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهربابک با ۱۷.۲ میلی متر بارندگی دانست و افزود: روز گذشته شاهد ریزش ۱۶.۱ میلی متر باران در سیرجان، ۱۴.۸ میلی متر باران در دشتخاک و ۱۲.۷ میلی متر باران در بافت بودیم.

 

این مسئول میزان بارندگی در کرمان طی مدت گفته شده را پنج میلی متر عنوان کرد و افزود: طی سال زراعی جاری تنها ۵.۸ میلی متر بارندگی در شهر کرمان رخ داده است.

 
وی اذعان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران بر حسب میلی متر در زرند ۸.۹، رابر ۷.۲، انار هفت، کوهبنان ۶.۸، لاله زار شش، رفسنجان ۴.۶، جیرفت ۴.۱، دانشگاه باهنر ۲.۸ و کهنوج یک گزارش شده است.

 
این مسئول همچنین گفت: بیشترین آمار بارندگی ها بر حسب میلی متر طی سال زراعی جاری در بافت با ۴۲.۸ ، سیرجان با ۳۶.۵، رابر ۲۷، جیرفت ۲۳.۹ ، دشتخاک ۲۳ و شهربابک ۲۳.۱ بوده است.

 
وی یادآور شد: در سال زراعی جاری در چهار شهرستان ارزوئیه، عنبرآباد، شهداد و فهرج بارندگی نداشته ایم.

 

حبیبی اذعان داشت: از امروز سامانه بارش زا از استان خارج شده و به تدریج دمای هوا در کرمان کاهش پیدا می کند.

 

یادآور شد: شرایط جوی طی امروز در کرمان به صورت نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در پاره ای نقاط بارش های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

 
رئیس مرکز هواشناسی کرمان اذعان داشت: در ساعات آینده بتدریج از تراکم ابرها کاسته شده و وزش باد نسبتا شدید در کرمان رخ می دهد.

 

 

انتهای پیام/