کرمان یک میلیون و ۵۰ هزار بسیجی دارد

سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یک میلیون و ۵۰ هزار بسیجی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یک میلیون و ۵۰ هزار بسیجی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

 

سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

 

به گزارش صدای زرند ، سردار روح‌الله نوری صبح امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان کرمان در محل مجتمع سرو اظهار داشت: میزبانی مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح به‌ صورت چرخشی توسط نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 
وی با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز عملیات طریق‌القدس بیان داشت: در تاریخ دفاع مقدس به دشت آزادگان و عملیات طریق‌القدس کمتر پرداخته شده است.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما وظیفه داریم از عملیات طریق‌القدس به عنوان یکی از عملیات‌های مشترک ارتش و سپاه و دلاورمردی رزمندگان در این منطقه سخن بگوییم.

 
نوری اضافه کرد: در دشت آزادگان برادران و بسیجیان عرب ما و نیروهای داوطلب ما هیچ زمان اجازه ندادند عراقی‌ها به غیر از بوستان در منطقه حضور پیدا کنند و فقط یک بار تا نزدیکی اهواز آمدند، اما تودهنی خوردند.

 
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمود «عملیات طریق‌‌القدس فتح‌الفتوح بو»

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ما هرچه داریم از بسیج است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرازهای بلندی درباره بسیج دارند.

 
نوری اظهار داشت: امنیت ملی ما، فرهنگ عاشورایی و اقتدار نظام اسلام با بسیج پیوند دارند و بسیج در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قرآنی حضور دارند و شاهد قدردانی ملت ایران از بسیج هستیم.

 
وی گفت: هر یک از ما در یک سازمان هستیم، اما تفکر بسیجی در ذهن و قلب همه ما و مردم ایران اسلامی است.

 
نوری با اشاره به فعالیت گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) بیان کرد: یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بسیجی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

 
مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان کرمان با موضوع راهکارهای پیشگیری از ایراد ضرب و جرح عمدی در نیروهای مسلح و آسیب‌شناسی راهکارها به میزبانی سپاه ثارالله استان کرمان در حال برگزاری است.

 

 

 

انتهای پیام/