دشمن از شکوه بسیج و بسیجی هراس دارد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت: امروز بسیج به یک نیروی پرتوان و کارآمد در همه ابعاد تبدیل شده و دشمن از این حضور و شکوه بسیج و بسیجی هراس دارد.

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت: امروز بسیج به یک نیروی پرتوان و کارآمد در همه ابعاد تبدیل شده و دشمن از این حضور و شکوه بسیج و بسیجی هراس دارد.

 

Zamani-Sapa-Zarand

 

به گزارش صدای زرند ، سرهنگ عبدالمجید زمانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی حلقه شجره صالحین بسیج سپاه این شهرستان اظهار داشت: بسیج و بسیجی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل آن را صادر کردند همواره به دنبال اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی بوده و تمام تلاش خود را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها به کار گرفته است.

 

وی با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیانی که به فرمان حضرت امام همواره در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و تامین امنیت و آرامش این ملت از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و در گمنامی برای جلب رضایت خداوند متعال کار کردند، هیچ‌گاه دنبال پست و مقام و منصب نبودند، بلکه فقط رضای خداوند را در نظر داشتند.

 
سرهنگ زمانی افزود: بسیج بعد از حماسه دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف به ویژه بحث فرهنگی  وارد عرصه شد و امروز یکی از کارهای فرهنگی که بسیج دنبال می‌کند، برپایی حلقه‌های شجره صالحین در زمینه‌های مختلف است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند عنوان کرد: امروز بسیج به یک نیروی پرتوان و کارآمد در همه ابعاد مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم تبدیل شده و حرف برای گفتن دارد و دشمن از این حضور و شکوه بسیج و بسیجی هراس دارد.

 
وی تصریح کرد: امروز دشمن اگر مذاکرات را به تعویق می‌اندازد هر روز دنبال یک بهانه است و ملت ایران و بسیجیان را رصد می‌کند که ببیند چقدر ما دل در گرو انقلاب و اسلام و نظام اسلامی و ولایت داریم و هرچه شکوه و حضور ما در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام و پشتیبانی از ولی فقیه بیشتر باشد، دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

 
زمانی اظهار کرد: بسیج و بسیجی با تفکر عاشورای امام حسین (ع) حرکت می‌کند و اهل بصیرت و آگاهی است و همواره با آگاهی و شناخت و داوطلبانه در راه آرمان و ارزش‌های والای اسلامی گام برمی‌دارد، زیرا کسی که بصیرت ندارد راه خوب و بد را تشخیص نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/