یادواره ۱۸ شهید روستای داهوئیه زرند برگزار شد

یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و امام جمعه و فرماندار شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور حجت‌الاسلام علیرضا عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه و حبیب ا… خنجری فرماندار زرند برگزار شد.

 

Shohada-Dahoo_ (1)

 

به گزارش صدای زرند ، یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور حجت‌الاسلام علیرضا عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه و حبیب ا… خنجری فرماندار زرند و جمعی از مسئولان شهرستان زرند ، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند. در محل تکیه فاطمیه این روستا برگزار شد.

 

Shohada-Dahoo_ (12)

 

حجت‌الاسلام عرب پور ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر ستاد یادواره شهدای روستای داهوئیه شهرستان زرند ضمن گرامیداشت هفته بسیج زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای معنوی و ارزشی در جامعه به نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

 

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این آیین با بیان اینکه تمام عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا است، گفت: پدران و مادران شهداء این شهداء رمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

 

Shohada-Dahoo_ (13)

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بیان کرد : در تمام وصیت نامه های شهداء به حمایت از امام ، حمایت از رهبر سفارش شده است چون آنها معرفت نسبت به جانشین امام زمان پیدا کردند.

 

 

امام جمعه زرند با اشاره به این که مقام شهادت مقام ارزشمند و والایی است افزود : پیامبر گرامی اسلام گفت : ” من دوست دارم در راه خدا جهاد کنم شهید بشوم ، باز دوباره زنده بشوم و دوباره به شهادت برسم”.

 

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ، نماز جمعه را یکی از میراث های شهدا دانست و گفت : ۱۸ شهید روستای داهوئیه جان خود را  و پنج شهید گمنام این روستا جان و نام خود را برای حفظ دستاوردها و حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی دادند.

 

 

 

در ادامه این مراسم توسط حاج علی کدخدایی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

در این مراسم ائمه جمعه زرند و ریحان‌شهر ، بخشدار و فرماندار زرند ، مسئول دفتر امیری نماینده مردم زرند ، رییس بنیاد شهید زرند و خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

Shohada-Dahoo_ (2)

Shohada-Dahoo_ (3)

Shohada-Dahoo_ (4)

Shohada-Dahoo_ (5)

Shohada-Dahoo_ (6)

Shohada-Dahoo_ (14)

Shohada-Dahoo_ (10)

Shohada-Dahoo_ (7)

Shohada-Dahoo_ (8)

Shohada-Dahoo_ (9)

Shohada-Dahoo_ (11)

انتهای پیام/