بسیج را پرچمدار کار فرهنگی در کشور است

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند گفت: بسیج را پرچمدار کار فرهنگی در کشور دانست.

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند گفت: بسیج را پرچمدار کار فرهنگی در کشور دانست.

 

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند

 

به گزارش صدای زرند ، سرهنگ عبدالمجید زمانی گفت: تمام مسئولین انقلابی باید با بسیج تعامل داشته باشند و کسی که با بسیج تعامل نداشته باشد باید بداند که با انقلاب اهلیت ندارد و با اهداف و آرمان های امام فاصله دارد و لذا مسئولین باید با بسیج تعامل داشته باشند و بسیج را الویت اصلی خودشان قرار دهند.

 
وی افزود: امام (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر نمودند و با تدبیر و دور اندیشی کاری کردند که تا امروز که حدود سی و پنج سال از کارنامه بسیج می گذرد تنها سازمانی که امنیت را تامین می کند وهرگونه مشکل و گره ای را حل می کند.

 
سرهنگ زمانی همچنین بیان کرد : بسیجی دیروز که زمان جنگ حضور داشت در جنگ سخت بود. جنگی که دشمن در آن مشخص بود ،خاکریز و مهمات مشخص بود و تعداد دشمن مشخص بوداما جنگ امروز خاموش ولی سخت تر از آن روزهاست.همه جا را تسخیر کرده و حریم های ایمنی امنیتی وخصوصی ما را تسخیر نموده و ابزار زیادی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی و… دارد. لذا نقش امروزه بسیج تسلط در زمینه های فرهنگی است.

 

فرمانده سپاه زرند اذعان داشت : امروز هر کس که به هر جا رسیده وهر پست و مقامی که دارد مرهون گذشتگی بسیجی نسل دیروز و شهداست لذا همه ی مسئولین موظفند که انقلاب اسلامی را حفظ وتقویت کند و به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان برساند.

 
لازم به ذکر است سرهنگ زمانی از حضور گسترده حلقه های صالحین درنماز جمعه ۳۰ آبان و اجتماع با شکوه بسیجیان در ۵ آذر۹۳در سالن شیرودی خبرداد.

منبع : صبح زرند

انتهای پیام/