اجرای ۱۰۰ برنامه گرامیداشت هفته بسیج در زرند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است.

 

Kohpymai

 

به گزارش صدای زرند از فارس ، عبدالمجید زمانی صبح امروز در حاشیه همایش کوهپیمایی با حضور گسترده بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرای (س) زرند با گرامیداشت هفته بسیج بر آمادگی هرچه بیشتر نیروهای بسیجی برای انجام ماموریت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

 

وی عنوان کرد: ورزش همگانی یکی از مولفه‌های مهم برای حفظ روحیه شادابی و نشاط در بین بسیجیان است.

 

زمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است، اظهار داشت: توسعه و تعمیق تفکر بسیجی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندسازی در انجام فعالیت‌های گسترده کیفی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه از اهداف گرامیداشت این هفته است.

 

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای شناساندن فعالیت‌ها و نقش بسیج در حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد.

 

زمانی خاطرنشان کرد: نیاز است همه اقشار مردم برای ترویج و توسعه فرهنگ بسیج پای کار باشند و برنامه‌های این نهاد در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی در جامعه معرفی شود.

 

وی برگزاری صبحگاه مشترک، یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، معاینه رایگان در مناطق محروم، کوهپیمایی، نشست‌های روشنگری، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری و اجتماع بزرگ بسیجیان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان زرند برشمرد.

 
انتهای پیام/