پیام خنجری فرماندار زرند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی آغاز بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را بر اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب قلم و ادب تبریک گفت.

Khanjari_ (1)

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی آغاز بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را بر اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب قلم و ادب تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند از روابط عمومی فرمانداری زرند در متن این پیام آمده است:

 

مولا امیرالمومنین علیه السلام می فرماید:
کسی که با کتابها آرامش می یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود.

 

با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت تقویت فرهنگ و مسئله کتاب و کتابخوانی، باید جامعه هدف را به سمت کار مفید که همان بحث مطالعه کتاب و کتابخوانی است، سوق دهیم.

 

بحث مطالعه کتاب یک بحث جدی و ضروری امروزی جامعه و از دغدغه های فرهنگی کشوری می باشد که حمایت همه نهادها و دستگاه های اجرایی را می طلبد.

 

کتاب و کتابخوانی شاخص اصلی توسعه همه جانبه کشورها در ابعاد فرهنگی و اجتماعی هستند و جایگاه ویژه ای دارند. ملاک ارزیابی توسعه همه جانبه کشور مطالعه و کتابخوانی است و این بخش تأثیر بسزایی در تربیت و پرورش فکری مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان دارد.

 
اینجانب با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از آحاد مردم فرهنگ دوست به ویژه جوانان و نوجوانان می خواهم در بهره گیری و انس با کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزند، زیرا ما با فرهنگی رشد کرده ایم که تمامی جلوه های افتخار آفرینش، نمودهای راستین فرهنگی اند.

 

نخستین جلوه با شکوه چنین ارزشی را می توان در ابتدای برنامه های پیامبر عظیم الشأن اسلام یافت که رسالتش را با فرمان خواندن از سوی خداوند متعال آغاز می کند و پی می گیرد.

 

حبیب الله خنجری

فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/