ضرورت برگزاری همایش برای جذب سرمایه گذاران در کوهبنان

شهرستان کوهبنان دارای ظرفیت های متعدد صنعتی و گردشگری است که می تواند زمینه حضور بسیاری از سرمایه گذاران را فراهم کند.

شهرستان کوهبنان دارای ظرفیت های متعدد صنعتی و گردشگری است که می تواند زمینه حضور بسیاری از سرمایه گذاران را فراهم کند.

 

Sarmaye


صدای زرند – محمود جعفری : شهرستان کوهبنان دارای ظرفیت های گردشگری متعددی است و در هیچ کجای کشور نمی توان منطقه کوچکی را با این وسعت آثار و ابنیه های تاریخی دید و همچنین این شهرستان دارای غنی ترین معادن زغال سنگ کشور و بیشترین معادن خاک نسوز است و لزوم جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان امری انکار ناپذیر می باشد.

 
اما باید توجه داشت که تنها با خواهش و تمنا، سرمایه گذار جذب نمی شود بلکه باید سرمایه گذاران را به این شهرستان دعوت نمود و آنان را با این منطقه و زمینه های پیشرفت آن آشنا کرد تا آنها اطمینان پیدا کنند که سرمایه گذاری در کوهبنان بی فایده نخواهد بود و سود سرشاری نصیبشان خواهد شد.

 
به همین منظور اینجانب به فرماندار سختکوش و پر تلاش کوهبنان جناب آقای هاشمی پیشنهاد می کنم به منظور جذب سرمایه گذاران همایشی با برنامه ریزی دقیق و با هدف گذاری مشخص و با دعوت از سرمایه گذاران مشتاق داخلی و خارجی با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی در کوهبنان برگزار کنند تا همگان با توانمندی های این منطقه آشنا شوند و حاضر به سرمایه گذاری های کلان در کوهبنان شوند.

 

 

بر هر حال امید است با همت سرمایه گذاران و همکاری همه مسئولان زمینه های رشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه کوهبنان فراهم گردد.

 

یادداشت : محمود جعفری

انتهای پیام/