موزه دفاع مقدس در زرند راه‌اندازی شود

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس گفت : موزه دفاع مقدس در زرند احداث شود.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس گفت : موزه دفاع مقدس در زرند احداث شود.

 

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهدا با نثار بهترین سرمایه خود که همان‌ جان خویش است، کشور را از جنگ فیزیکی نجات دادند، تاکید کرد: با هرگونه تلاشی نمی‌توان ذره‌ای از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آنان را جبران کرد و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

 
حسین امیری گفت: شهدا جایگاه با عظمتی دارند به ویژه شهدایی که مظلومانه در جنگ نابرابر و در بدترین شرایط منطقه‌ای با دفاع جانانه نگذاشتند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد.

 
وی با قدردانی از اقدام ارزشمند بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در انتقال ۲ شهید گمنام به این شهرستان از مسئولان خواست جایگاهی در خورشان شهدا با استفاده از نظرات هنرمندان و افراد مجرب احداث شود.

 
نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان اظهار امیدواری کرد که همانگونه در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی شد در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم تا وابستگی اقتصادی ما روز به روز کمتر شود.

 
امیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمودند «من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس شناخته‌ام»، خواستار راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در این شهرستان شد.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: از مدت‌ها پیش مسئولان  تلاش خود را آغاز کرده بودند تا بتوانند مجوز تدفین شهید گمنامی را برای زرند بگیرند که با لطف و عنایت خداوند این مهم تحقق یافت.

 

وی احداث یادمان شهدا در پارک شهدا را اقدامی بسیار ارزشمند و شایسته عنوان کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌های جلوگیری از تهاجمات گسترده دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب به خصوص جنگ نرم است.

 
انتهای پیام/