استقبال باشکوه مردم زرند از ۲ شهید گمنام + تصاویر

مردم زرند با حضور گسترده در آیین استقبال از پیکرهای مطهر دو تن از شهدا وفاداری خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداء به نمایش گذاشتند.

مردم زرند با حضور گسترده در آیین استقبال از پیکرهای مطهر دو تن از شهدا وفاداری خود را به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداء به نمایش گذاشتند.

 

2-Shhid-Gomnam_ (16)

 

به گزارش صدای زرند ، صبح امروز مردم مومن و ولایت مدار زرند با حضور گسترده و با شکوه در آیین استقبال از پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداء به نمایش گذاشتند.
شمار زیادی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و اقشار مختلف مردم که درمسیر ورودی این شهر تجمع کرده بودند، با ورود کاروان شهدای گمنام با چشمانی اشک آلود به استقبال آنان رفتند.
مردم شهید پرور زرند در ششمین روز از دهه اول محرم آمده بودند تا سربازان بی‌نشان خود را درآغوش گرفته و آنان را بدرقه کنند.
مرد و زن، پیر و جوان و حتی بچه‌های خردسال به استقبال پیکر پاک شهداء آمده بودند تا مراتب قدر‌شناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیز‌ترین هدیه الهی خود یعنی جانشان موجب عزت و سربلندی این کشور شدند، ابراز دارند.
صدای سلام و صلوات و شعارهای حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و یا حسین یا حسین اقشار مختلف مردم این خطه حال و هوای معنوی به فضای این شهر بخشیده بود.

 

 

این شهیدان در مسیر کرمان – زرند نیز مورد استقبال مردم شهید پرور چترود ،خانوک و ریحانشهر قرار گرفتند.

 

 

مراسم وداع با ۲ شهید گمنام جمعه شب در حسینیه ثارالله با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت انجام می گیرد.

 

 

گفتنی است پیکر پاک این دو شهید گمنام ۲۷ ساله و ۲۰ ساله جزیره مجنون که مربوط به عملیات خیبر هستند ، مراسم تشییع جنازه این جوانان گمنام فردا شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ برابر با ۷ محرم ساعت ۹ صبح از میدان شهداء ( ابتدای بلوار تختی ) به سمت بوستان شهداء ( پارک شهید ) برگزار می شود.

 تصاویر استقبال مردم شهید پرور زرند از ۲ شهید گمنام :

2-Shhid-Gomnam_ (1)

2-Shhid-Gomnam_ (2)

2-Shhid-Gomnam_ (3)

2-Shhid-Gomnam_ (9)

2-Shhid-Gomnam_ (8)

2-Shhid-Gomnam_ (4)

2-Shhid-Gomnam_ (5)

2-Shhid-Gomnam_ (11)

2-Shhid-Gomnam_ (7)

2-Shhid-Gomnam_ (12)

2-Shhid-Gomnam_ (34)

2-Shhid-Gomnam_ (33)

2-Shhid-Gomnam_ (14)

2-Shhid-Gomnam_ (15)

2-Shhid-Gomnam_ (16)

2-Shhid-Gomnam_ (17)

2-Shhid-Gomnam_ (18)

2-Shhid-Gomnam_ (19)

2-Shhid-Gomnam_ (20)

2-Shhid-Gomnam_ (21)

2-Shhid-Gomnam_ (23)

2-Shhid-Gomnam_ (24)

2-Shhid-Gomnam_ (26)

2-Shhid-Gomnam_ (10)

2-Shhid-Gomnam_ (28)

2-Shhid-Gomnam_ (29)

2-Shhid-Gomnam_ (30)

2-Shhid-Gomnam_ (31)

2-Shhid-Gomnam_ (32)

انتهای پیام/