تفاهم نامه سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در کرمان به امضاء رسید

تفاهم نامه سرمایه گذاری با بخش خصوصی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای آبادانی کرمان به امضاء رسید.

تفاهم نامه سرمایه گذاری با بخش خصوصی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای آبادانی کرمان به امضاء رسید.

رزم حسینی4

به گزارش صدای زرند ، علیرضا رزم‌حسینی در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث پروژه شهر شش دروازه آدینه کرمان که در استانداری کرمان برگزار شد، افزود: فرش قرمزی که وعده داده بودیم، برای سرمایه‌گذاران در استان کرمان پهن کرده‌ایم، گرچه قوانین مزاحم در مسیر وجود دارد اما سعی می‌کنیم این قوانین مزاحم را با اجرای مثلث توسعه در استان از بین ببریم.

وی یادآور شد: استان کرمان ظرفیت‌هایی دارد که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و جذب سرمایه شکوفا می‌شود هرچند طی یک سال گذشته شاهد کاهش فشارهای بین‌المللی و ورود سرمایه‌گذاران به ایران از جمله استان کرمان هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهر کرمان با آنچه شایسته مردم و قدمت این دیار است فاصله دارد، خاطر نشان کرد: به کرمانی‌های خارج از کشور این پیغام را می‌دهم که استان کرمان برای جذب سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد مردمی است و برای ایجاد شهری آباد و بدون حاشیه‌نشینی پیشگام است.

رزم حسینی به اجرای برخی از پروژه‌های شهری در شهر کرمان طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بازسازی بازار کرمان که اقدامی بزرگ بود، آغاز شده و طرح بدنه‌سازی میدان شهدا هم دنبال می‌شود.

وی از اجرای طرح بازسازی باغ فتح‌آباد شهر اختیارآباد شهرستان کرمان خبر داد و یادآور شد: در صورتی که این باغ و روستای تاریخی میمند ثبت جهانی شوند، استان کرمان تنها استانی است که دارای چهار اثر تاریخی ثبت شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اجرای طرح تجاری تفریحی محور کوثر شهر کرمان با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خاطرنشان کرد: این طرح از دو ماه آینده آغاز می‌شود و شهر کرمان را متحول می‌کند.

رزم حسینی یادآور شد: اینگونه اقدامات بخش خصوصی، این موضوع را به مردم یادآور می‌شود، اگر ثروتی کسب کردیم برای مردم استفاده کنیم تا همگان نیز بتوانند از این ثروت استفاده کنند.

وی از ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: به زودی گزارشی از عملکرد دولت طی چند ماه گذشته را به مردم ارائه خواهم داد و دلیل عدم پیشرفت برخی طرح ها را اعلام می کنم.

در ادامه این مراسم شهردار کرمان گفت: ۱۳ هزار هکتار زمین به منظور احداث شهر شش دروازه در قالب مجتمع پزشکی، تفریحی، تجاری، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ابوالقاسم سیف الهی افزود: سالانه ۲ میلیون متر مربع پروانه ساختمان در شهر کرمان صادر می‌شود در حالی که قرار است برای پروژه توریستی، رفاهی، ورزشی و درمانی «شهر شش دروازه آدینه کرمان» ۳۵۰ هزار متر مربع پروانه صادر شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح توریستی، رفاهی، ورزشی و درمانی شهر شش دروازه آدینه کرمان با سرمایه‌گذاری بومی و منابع خارجی اجرا می‌شود و کرمان را در منطقه جنوب‌غرب متحول می‌کند و مجموعه مناطق حاشیه‌نشینی شهر کرمان به قطب گردشگری و رفاهی تبدیل می‌شود.

در این جلسه تفاهم نامه احداث شهر شش دروازه بین شهرداری کرمان و شرکت آدینه کریمان امضا شد.

انتهای پیام/