نمایشگاه گوهر عفاف و حجاب در زرند گشایش یافت

نمایشگاه گوهر عفاف و حجاب در قالب ۱۱ غرفه با حضور مسئولان در زرند گشایش یافت.

نمایشگاه گوهر عفاف و حجاب در قالب ۱۱ غرفه با حضور مسئولان در زرند گشایش یافت.Hejab_01

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، پیش از ظهر امروز نمایشگاه گوهر عفاف و حجاب در قالب ۱۱ غرفه از جمله آسیب‌های اجتماعی، حجاب مردان، پوستر، پیام شهدا، حجاب مجالس و نمایشگاه لوازم و ملزومات حجاب با حضور مسئولان در زرند گشایش یافت.

همچنین آموزش رایگان دوخت لباس‌های اسلامی در این نمایشگاه انجام و بنر و پوستر با شعارهایی در مضامین عفاف و حجاب در این نمایشگاه نصب شده است.

این نمایشگاه توسط امور بانوان فرمانداری و با همکاری ستاد حفاظت از حقوق شهروندی برپا شده و به مدت ۱۰ روز در اداره انجمن امور کتابخانه‌های این شهرستان دایر است.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند پس از بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه و قدردانی از برگزارکنندگان آن اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌‌های حجاب و عفاف باید این باشد که فرهنگ انسانی و انسان‌ساز حجاب و عفاف معرفی شود.

فرماندار زرند با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب تنها در رعایت حجاب خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: حجاب رعایت نظم و انضباط در ادارات، عفت کلام و حفظ حرمت شهروندان و ارباب رجوع را شامل می‌شود.

شایان به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ششم لغایت دوازدهم شهریور ماه در ۱۲ غرفه صبح ها از ساعت ۸ لغایت ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ لغایت ۱۹ برای بازدید عموم بر پا می باشد.

مکان : اداره ارشاد اسلامی زرند

Hejab_02

انتهای پیام/