خبرنگاران کم و کاستی‌ها را اطلاع‌رسانی کنند

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت‌: خبر‌نگاران باید علاوه بر تعهد کاری، خبر‌ها را بدون کوچکترین کم و کاستی انتقال دهند و در این راستا رعایت انصاف و امانتداری داشته باشند‌.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت‌: خبر‌نگاران باید علاوه بر تعهد کاری، خبر‌ها را بدون کوچکترین کم و کاستی انتقال دهند و در این راستا رعایت انصاف و امانتداری داشته باشند‌.

ahmadi.ershad

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، علی احمدی ظهر امروز در آیین تجلیل فرمانده انتظامی کوهبنان از خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباطی بین مدیران و شهروندان تأثیر مستقیم و به سزایی در رفع معضلات و مشکلات جامعه ‌دارند، لذا خبر‌نگاران باید علاوه بر تعهد کاری خبر‌ها را بدون کوچکترین کم و کاستی انتقال دهند و در این راستا رعایت انصاف و امانتداری را داشته باشند‌.

وی بیان داشت: خبرنگاران باید با ‌مدیران دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته باشند و مسئولان نیز امکان انتقال اخبار را فراهم کنند تا زمینه برای توسعه، عمران و ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی جامعه افزایش یابد.

‌احمدی تصریح کرد: خبر‌نگاران با فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی باید صداقت گفتار را مد‌نظر داشته باشند و از بیان مسائل غیر‌ضرور پرهیز کنند و بر رعایت عدل و انصاف در تنظیم خبر و اطلاع‌رسانی اهتمام ویژه‌ای ورزند، زیرا عزت نفس‌، تعهد و سلامت لازمه ‌کار یک خبرنگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است‌.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت‌: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال نا‌امید کردن مردم است، خبر‌نگاران با انعکاس درست اخبار می‌توانند مردم را برای حضور در صحنه‌های مختلف‌ کمک کنند و زمینه عزت و سر‌افرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

احمدی خاطرنشان کرد: خبر‌نگاران سربازان خط مقدم عرصه جنگ نرم هستند که باید با انتشار سریع و صحیح برای تقویت رسانه‌های داخلی گام بردارند و مانع نفوذ رسانه‌های بیگانه و گسترش جنگ نرم شوند،  زیرا دشمن در تمام دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان مسائل غیر‌واقع را مد‌نظر داشته است.

وی به خبرنگاران توصیه کرد: با عنایت به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری‌ از بیان مسائل غیر‌واقع و بر‌داشت‌های شخصی پرهیز کنند و در راستای ایجاد امید در جامعه اهتمام ورزند و با هوشمندی فعالیت‌ها و تلاش‌های گسترده و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/