معرفی مدیران گروه تربیت بدنی و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند

به گزارش صدای زرند ،ماهانی در این مراسم با اشاره به ظرفیت و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در دو حوزه تربیت بدنی و معماری پیگیری مطالبات به حق دانشجویان و ترسیم چشم انداز بهتر این دو گروه آموزشی را از مدیران جدید گروه آموزشی خواستار شد.

دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی در مراسم معرفی مدیران گروههای آموزشی تربیت بدنی و معماری از خدمات آقایان: مجتبی مولایی و علی یظهری قدر دانی و خانمها: اعظم ضیاالدینی و مهدیه حسینی نیا را بمدت دو سال به سمت مدیریت گروههای آموزشی تربیت بدنی و معماری این دانشگاه منصوب کرد.

Azad-Zarand

به گزارش خبرنگار صدای زرند ،ماهانی در این مراسم با اشاره به ظرفیت و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در دو حوزه تربیت بدنی و معماری پیگیری مطالبات به حق دانشجویان و ترسیم چشم انداز بهتر این دو گروه آموزشی را از مدیران جدید گروه آموزشی خواستار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: با توجه به تجهیزات وزیر ساخت های مناسب که طی سالهای گذشته در این دانشگاه ایجاد شده است توجه به کیفیت آموزشی و مشارکت دادن بیشتر دانشجویان در این بخش را یکی از رموز موفقیت گروههای آموزشی در فضای رقابتی جدید به شمار آورد.

ماهانی افزود: همکاری و همراهی با بخشهای مدیریتی مختلف و معاونت های دانشگاه میتواند اجرای برنامه های گروه را محقق ساخته و انجام امور آموزشی و اداری دانشجویان را تسهیل کند چرا که حل و فصل دغدغه های دانشجویان از اولویتهای دانشگاه است .

رییس سازمان نظام روانشناسی استان کرمان در پایان با اشاره به توانمندیهای بالای بانوان در عرصه های اجتماعی کشور تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور فراهم آورد تا این مهم به اثبات برسد که حجاب محدودیت نیست و میتواند زمینه ساز پیشرفت و تعالی جوامع بشری باشد چرا که زنان مسلمان نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا نموده اند.

انتهای پیام/