افتتاح ۵ پروژه برق‌رسانی در کوهبنان

بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی به مناطق روستایی شهرستان کوهبنان با حضور مسئولان آغاز شد.

بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی به مناطق روستایی شهرستان کوهبنان با حضور مسئولان آغاز شد.

افتتاح برق

به گزارش صدای زرند ، با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون شرکت توزیع برق شمال استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان محلی، چندین پروژه برق‌رسانی در مناطق مختلف بخش طغرالجرد و شهر کوهبنان افتتاح شد.

علی نورمندی‌پور مدیر توزیع برق شهرستان کوهبنان در این آیین از افتتاح پنج پروژه برق‌رسانی به مناطق روستایی و شهرک‌های جدیدالتاسیس شهرستان خبر داد و گفت: برق‌رسانی به روستای فاقد شبکه حسین‌آباد گنداب به همراه نصب یک دستگاه پست هوایی، شبکه فشار ضعیف و شبکه فشار متوسط انجام شد و مردم این روستا که در منطقه کوهستانی منطقه پشتکوئیه قرار دارند از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: در راستای ساخت و ساز منازل مسکونی و تجاری در شهرک‌های تازه تاسیس و بنا به درخواست اهالی این شهرک‌ها به منظور توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان فاقد شبکه سلمان‌شهر بخش طغرالجرد یک دستگاه پست هوایی به همراه شبکه فشار ضعیف انجام و افتتاح شد.

نورمندی‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه باید مردم در شهرها و مناطق روستایی از نعمت روشنایی معابر برخوردار شوند این مدیریت در راستای تامین برق متقاضیان فاقد شبکه در سطح شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد با یک‌هزار و ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف اقدام کرده تا مردم این مناطق در کنار استفاده خانگی و تجاری برق از نعمت روشنایی معابر هم بهره‌ ببرند.

وی تامین برق مسجد امام حسین(ع) روستای شوروئیه و احداث شبکه مسیر اصلی چاه‌های کشاورزی دشت فتح‌آباد را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان نام برد.

نورمندی‌پور خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا نسبت به روشنایی معابر سطح شهر و روستاها اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/