جشن‌حماسی حضور در کوهبنان برگزار شد

جشن حماسی حضور در کوهبنان با حضور فرماندار، امام جمعه ، اعضای شورای تامین و اداری، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم ولایت مدار کوهبنان در حسینیه سید الشهدای شهرستان برگزار گردید.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی ‌امام جمعه‌کوهبنان گفت: بعد از انتخابات رقابت ها به رفاقت بدل شده و همگان در سایه وحدت و همدلی در کنار هم هستیم تا زمینه را برای پیشرفت و تعالی شهرستان رقم بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: انصاف را در صحبت ها داشته باشیم کارهای خوبی در دوران گذشته به همت نمایندگان ادوار مختلف انجام شده اما جای کار در کوهبنان با توجه به ظرفیت های معدنی قرار دارد در حالی که این شهرستان در بن بست قرار دارد.

امام جمعه کوهبنان افزود: باید زیر ساخت ها تامین و از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری شود‌ در حالی که خیلی از جوانان کوهبنانی در شهرهای اطراف بدنبال اشتغال هستند لذا باید اشتغال در شهرستان فراهم شود.

وی بیان داشت: مردم در این دوره یک رای معنا دار دادند و ترکیب خوبی برای مجلس رقم خورده است چون همگان اعتقاد دارند باید میدان برای جوانان فراهم شود.

وی تاکید کرد:نماینده منتخب که انسانی متدین است باید با تیم انقلابی ، پا به کار و مشاورین قوی گام های بلندی در راستای اشتغال و استقرار زیر ساخت ها بردارد در این راستا باید از ظرفیت معادن و کارخانجات بهره ببریم.

وی خطاب به نماینده منتخب گفت: جوان بودن شما حاکی از آن است که با تعامل و ارائه راهکارها می توان از ظرفیت پیشکستوتان در سطح کشور بهره ببریم در حالی که شما نماینده مستقل و متعلق به همگان هستید.

در ادامه دکتر مجید توکلی فرماندار کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شاهد مشارکت خیلی خوب مردم بودیم در حالی که به همت حضور مردم انتخابات با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث رقابت حدود ۴۸ نفر خود را در معرض انتخاب گذاشتندکه در نهایت حدود ۲۸ نفر تا پایان در عرصه انتخابات ماندند که باعث رقابت خیلی خوبی شد جا دارد از همه کاندیداها و همراه آنان خصوصا منتخب مردم تشکر کنیم .

فرماندار کوهبنان افزود: جا دارد از اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیجیان که امنیت انتخابات را به بهترین شکل ممکن برقرار کردند تشکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اعضای هیئت اجرایی در سلامت انتخابات بهترین عملکرد را داشت در حالی که از وجود همه جریانات سیاسی استفاده شد رکن بعدی شورای نگهبان بود چشمان تیز بین عزیزان نظارت در سلامت انتخابات نقش مهمی داشت که این مهم جای تقدیر دارد.

دکتر توکلی یادآور شد: در ادوار مجلس شورای اسلامی نمایندگانی بسیار قوی و ملی داشتیم از ابتدا بگیر تا انتها که به سرکار خانم شریعتی نماینده محبوب ، محترم و مردمی مجلس رسیدیم باید از وی بیشتر صحبت کنم جا دارد آقای همتی منتخب مردم از تجربیات نماینده ملی که جایگاه ویژه ای در دولت دارد بهره ببرند.

وی ادامه داد: نماینده فعلی خودشان نخواستند وارد عرصه انتخابات شوند در حالی که نماینده شهرستان بسیار مورد توجه و احترام ریاست محترم جمهور و کابینه هست.

در پایان دکتر عبدالحسین همتی نماینده منتخب شهرستان های زرند و کوهبنان گفت:من از سمت مردم آمدم باید که برای مردم کار کنم تا در ابتدا خداوند و در ادامه آنان را راضی نگهدارم.

وی خاطر نشان کرد: مردم ولایی در ۱۱ اسفند ماه پای کار آمدند تا انقلاب و نظام مقدس حفظ شود لذا از ابتدا بر اخلاق مداری در عرصه تبلیغات تاکید کردم.

دکتر همتی افزود: کمیسیون های تخصصی در قالب بیست کمیته تشکیل و بیش از ۱۰۰ جلسه با اقشار مختلف مردم طی دوران تبلیغات داشتیم و مشکلات را رصد و دسته بندی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در انتخابات به جوانان اعتماد کردیم و از وجود آنان بهره بردیم که با بهره جستن از توان جوانان کارهای خوبی انجام شد.

منتخب مردم زرند و کوهبنان گفت: الان وقت همکاری و رفاقت و همدلی است لذا از ظرفیت تمام کاندیداها بهره خواهم برد.

وی افزود: جا دارد از نهاهای امنیتی، نظارتی، شهرداری و ائمه جمعه و مردم که در صحنه حضور پیدا کردند و با مشارت حداکثری پایندی به انقلاب و رهبری را نشان ومشت محکمی بر دهان دشمنان زدند تقدیر و تشکر کنم.