پیام تقدیر و تبریک شهردار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زرند به مردم و منتخب مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

مهندس على ضیاءالدینی شهردار زرند و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند طی پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، انتخاب جناب آقای دکتر عبدالحسین همتی نامزد منتخب مردم زرند و کوهبنان در دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، در متن این پیام آمده است:

بنام حی مطلق …

درود خدا برشما مردم مومن ،انقلابی و حماسه ساز که با حضور پررنگ خود جلوه های بی نظیری از اقتدار، عزت و وفاداری خودبه آرمانها و ارزش های انقلاب و شهداء را در مقابل دیدگان جهانیان نمایان ساختید.

برنده اصلی انتخابات ۱۱ اسفند، شما مردم نجیب،شریف و قدرشناس #زرند و ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بودید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

برادر ارجمند جناب آقای دکــتر همـتـی منتخب جوان ,مومن , انقلابی و نخبه ملی و کشوری موفقیت جنابعالی به عنوان نماینده منتخب زرند و کوهبنان در دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض نموده و برایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت داریم.

یقینا قدم نهادن در راه پر مشقت

قانونگذاری به مقتضای اصل ۷۱ قانون اساسی در قوه مجریه و رفع محرومیت‌ها و مشکلات و توجه جدی به مطالبات بحق مردم در حوزه‌ انتخابیه، عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین می‌طلبد.

امید است که در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تراز انقلاب و ارزش های مکتب شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانیِ عزیز و همچنین در راستای تحقق اهداف بلند به همراه دیگر منتخبان مردم با وضع قوانین متقن، ضمن بالا بردن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه ساز رشد, پیشرفت, آبادانی ,سرافرازی و پویائی همه جانبه و بیش از پیش دیار زراوند در همه ابعاد باشیم.

على ضیاءالدینی – شهردار زرند

حاج عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای اسلامى شهر

١٢ اسفند ماه ۱۴۰۲