رئیس دادگستری زرند:

با حضور مردم در انتخابات مردم سالاری دینی، تثبیت و به رخ جهانیان کشیده شد

اتکا و توجه به رای مردم، از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و رسالت دستگاه قضایی صیانت از آرای مردم است.

به گزارش صدای زرند، ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری زرند با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: نظر و رای مردم در سرنوشت کشور همیشه مورد توجه نظام بوده و حضور باشکوه مردم نشان قدرشناسی آنان نسبت به نظام و انقلاب است.

رئیس دادگستری زرند خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات ضمن افزایش غرور ملی و اقتدار کشور، دلبستگی مردم به انقلاب و نظام را نشان می‌دهد.

وی افزود: مشارکت در انتخابات از مولفه های مهم توسعه سیاسی هر کشوری است و در این راستا مردم همیشه منافع خود و نظام را در نظر می‌گیرند و با حضور افتخار آفرین خود در صحنه مهم انتخابات باری دیگر بر حفظ ارزش‌های انقلاب تاکید کردند.

رئیس حوزه قضایی زرند با تقدیر از مشارکت قابل توجه شهروندان زرندی در انتخابات گفت: بایستی قدردان حضور و فهم سیاسی مردم بود و به طور قطع شرکت شهروندان با وجود تمامی مشکلات و هجمه های معاندین بایستی، مسئولیت پذیری مدیران را برای انجام خدمت صادقانه به مردم، نظام و کشور افزایش دهد.

وی با آرزوی موفقیت برای نامزد پیروز انتخابات افزود: شهرستان زرند با ظرفیت های بیشمار خود، مستعد پیشرفت و آبادانی است اما این مهم نیازمند تلاش مضاعف مسئولین و پیگیری مداوم نماینده آن ها در مجلس شورای اسلامی جهت معرفی پتانسیل های نهفته زرند به مرکز کشور و جذب بودجه لازم است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان زرند گفت: شهروندان زرندی اطمینان خاطر داشته باشند که از آرای آن ها صیانت کامل خواهد شد و جرائم و تخلفاتی که به صورت موردی گزارش شده، با پایان یافتن فرایند انتخابات در اسرع وقت رسیدگی و با کلیه مرتکبین در هر جایگاهی برخورد قاطع قضایی انجام خواهد پذیرفت.