به همت شورای ائتلاف و جبهه مردمی نیروهای انقلاب

ستاد کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در زرند افتتاح شد

مراسم افتتاح رسمی ستاد مردمی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری شورای ائتلاف و جبهه مردمی نیروهای انقلاب در زرند با حضور آیت‌الله احمد شیخ بهایی و جمعی از مردم انقلابی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، حضرت آیت‌الله شیخ بهایی در این مراسم با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: ولایت فقیه هم نشانه اسلامیت نظام است و هم نشانه جمهوریت نظام.

وی افزود: نشانه‌ی اسلامیت ولایت فقیه به دلیل ارتباط این مقام مهم به مباحث دینی است و نشانه جمهوریت ولایت فقیه به این دلیل است که ولایت فقیه توسط مجلسی انتخاب می‌شود که مردم اعضای آن را انتخاب می‌کنند.

آیت‌الله شیخ بهایی با اشاره به نگاه منفی برخی افراد به رای دادن، بیان داشت: قطعاً با رای ندادن چیزی حل نخواهد شد و اتفاقاً رای ندادن موجب خوشحالی و سواستفاده افراد سودجو خواهد شد و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انسان‌های اصلح وارد مجلس شوند و از این طریق هرچه بیشتر مشکلات کشور کاهش پیدا کند.

ستاد مردمی شورای ائتلاف و جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان زرندی ستاد تبلیغات انتخابات آیت‌الله احمد ‌شیخ‌بهایی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی و حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی می‌باشد که در این مراسم دکتر جواد زمانی باب‌گهری به عنوان مسئول این ستاد معرفی شد.