آیین بهره‌برداری و روایت خدمت و پیشرفت در زرند برگزار شد

آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و رفاهی مجموعه مدیریت شهری زرند در هفتمین روز از چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی …

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، طی آئینی با حضور مهندس حسینی نژاد فرماندار زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه، جمعی از مدیران شهرستان، مهندس ضیاءالدینی شهردار، حاج عباس ایرانمنش رئیس واعضای محترم شورای شهر٫ معاونت‌ها و مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی – خدماتی، فرهنگی و رفاهی شهرداری زرند بهره برداری شد.

در ابتدای این مراسم مهندس على ضیاءالدینی شهردار زرند ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه فجر و مبعث پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله باری دیگر از حمایت‌های همه جانبه و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر قدردانی کردو گفت: ماحصل همکاری ها و همدلی در مجموعه شهرداری و شورا به بار نشستن پروژه های بزرگ عمرانی است.

سکاندار شهرداری زرند بیان داشت تا به امروز همیشه سعی کرده‌ایم صـداقت در گفتار و عمل را سرلوحه کارخود قرار دهیم و به مردم دروغ نگوییم و با وعده وعیدآنها را دلخوش نکنیم همین امر باعث اعتماد بیش از پیش شهروندان به مجموعه مدیریت شهری شده است.

شهردار زرند در پایان با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خدماتی اجتماعی و رفاهی مجموعه مدیریت شهری در چهل و پنجمینسالروز فجر انقلاب اسلامی طی یکی دو روز گذشته و امروز شاهد بهره برداری ازتاسیسات شن و ماسه ۱۲۰ تنی برکت شهداء زیباسازی و بهسازی میادین دانشگاه و نماز، سپتینگ کشتارگاه دام شهرداری،و رونمایی از المان‌های مزین شده به تمثال مبارک شهدا در بلوار آیت الله خامنه‌ای که جمعا با اعتباری حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی امام جمعه زرند نیز از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی و موثرمهندس ضیاءالدینی شهردار و شورای اسلامی شهر زرند که باعث تحولی بزرگ در یکی دو سال گذشته در سطح شهر زرندشده‌اند به ویژه از اجرا و جانمایی تمثال مبارک شهداء قدردانی و تصریح کرد:این اقدام موثر می تواند انقلاب و شهر زرند را در مقابل هر گونه حادثه ای بیمه نماید .

در ادامه حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند و مهندس حسینی نژاد فرماندار زرند نیز با ارائه گزارشی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده درسطح شهر و شهرستان پرداختند.

خبرهای تکمیلی و تصاویر بیشتر به زودی…