تأکید امام جمعه کوهبنان بر جلوگیری از تخریب داوطلبان انتخاباتی

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: به کوری چشم دشمنان چهل و پنجمین جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم در حالی که سرودهای انقلاب از محتوا و نفس گرم خواننده آن برخوردار است که انسان را به آن روزهای انقلاب بر می گرداند.

وی تاکید کرد: برگزاری جشن های انقلاب نوعی ثواب، خدمت و لبیک به پیرجماران است لذا هر کس به اندازه وسع و توان خود در جشن های انقلاب فعالیت و شرکت کند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:ذات انقلاب اسلامی دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است برای این هدف فرزندان جامعه رفتند و جانانه ایستادگی کردند.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی از ابتدا تا الان فراز و نشیب های فراوانی داشته اما هر چه گذشته توان مدیریت بحران ها بیشتر شده و باعث عقب نشینی دشمنان شده است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: امروز شاگران انقلاب و فرزندان مکتب حضرت امام(ره) در برابر استکبار جهانی و دشمنان ایستاده اند و آنان را منزوی کردند.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در برابر دنیای دشمنان ایستاده و جلوی غارت آنان را گرفته به برکت انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی از منطقه کوتاه شده لذا کشوری مانند یمن در برابر استکبار ایستاده است.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: در حوزه تولید علم ایران اسلامی به برکت جوانان متفکر رتبه چهارم جهان را دارد، در حوزه صنعت امروز در رتبه نوزدهم جهان هستیم و در بحث هوا و فضا در رتبه هشتم جهان قرار داریم .

وی ابراز داشت: در حوزه اختراعات امروز در رتبه سوم جهان ایستاده ایم که این مهم به برکت وجود رهبر حکیم انقلاب و برکت خون شهدا میسر شده است.

امام جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: بیشترین ضربه را انقلاب اسلامی از عوامل نفوذی خورده است در حالی که نفوذ این است که عده ای حرف دشمن را تکرار کنند.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات قرار داریم از تخریب دیگران بترسیم سعی کنیم فرد اصلح را با توجه به منویات مقام معظم رهبری انتخاب کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: یکی از ظرفیت های شهرستان مشاورین بومی و غیر بومی است که به مباحث آسیب های اجتماعی در بحث پیشگیری مبادرت دارند.

وی تصریح نمود: از ۱۲ مسجد فعال شهر کوهبنان هشت مسجد طبق برنامه مصوب در حال حرکت هستند.