بازدید شهردار به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر زرند

علی ضیاءالدینی شهردار زرند به همراه حاج عباس ایرانمنش ریاست و آقایان سید عباس تهامی، رضا یزدان پناه، مهدی برهانی، روح الله نکویی، حامد اسلامیت، وجیهه زمانی اعضای شورای اسلامی شهر زرند ضمن بازدید میدانی از پروژه های عمرانی سطح شهر از نزدیک در جریان روند و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند.

به گزارش صدای زرند، در این بازدید ٣ ساعته مهندس ضیا الدینی شهردار زرند به همراه حاج عباس ایرانمنش ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر زرند از پروژه های کارخانه تاسیسات شن و ماسه برکت شهدا تصفیه خانه پساب کشتارگاه دام آماده بهره‌برداری شهرداری و مراحل نهایی بهسازی ( کاشت)میادین شهداء و دانشگاه عملیات آسفالت معابر شهید عطاءالله اسلامی ۲۰ تا ۲۲ شهرک اکبرآباد و عملیات زیرسازی و ام سی پاشی خیابان زاهدبا متراژ ۱۷ هزار متر مربع بازدید کردند.

در این بازدید ریاست و اعضای شورای شهر زرند روند پیشرفت پروژه ها را مثبت ارزیاب کرده و از تلاش‌های على ضیاءالدینی شهردار زرند و مجموعه تحت امرشان به واسطه تلاش های بی وقفه و شبانه روزی قدردانی کردند.

شهردار زرند نیز در حاشیه این بازدید اذعان داشت: پروژه ها از نظر کمی و کیفی در وضعیت عالی قرار دارند و همکاران عمرانی و خدمات شهر من با تلاش بیشتر و افزایش ساعات کاری طرح زمانبندی پایان پروژه ها را به خوبی اجرایی کرده و به لطف خداوند هفته آینده در ۴۵ سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی این پروژه ها افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود موضوعی که بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید به آن اشاره کنم قدردانی ازحمایت‌هاو همراهی همیشگی ریاست و تک تک اعضای محترم شورای شهر است که در تمام این دو سال همواره به عنوان پشتوانه ای محکم برای بنده و مجموعه شهرداری بوده وباور داریم هر گامی که در راستای بهبود و پیشرفت شهر تا به امروز برداشته شده است، حاصل تلاش یک مجموعه و یک گروه متشکل از اعضای محترم شورای شهر، شهردار و پرسنل شهرداری بوده که باعث شده پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی تا حد امکان اجرایی و به روزرسانی شوند.

سکاندار شهرداری زرند در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز بتوانیم با این جو همدلی و صمیمیتی که در این دوره بین شهرداری و شورا حاکم شده است منشاء خدمات خیر و ارزنده‌ای برای شهروندان باشیم.