بازدید میدانی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زرند از چند پروژه‌ در حال اجرای شهرداری

شهردار زرند در بازدید از پروژه های سطح شهر : تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا بتوانیم با سرعت و با کیفیت به انجام پروژه های شهرداری بپردازیم.

به گزارش صدای زرند، مهندس على ضیاءالدینی در این بازدید که با حضور حاج عباس ایرانمنش به همراه آقایان محمد مهدی ضیاالدینی معاونت خدمات شهری و حمیدرضا ولیخانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: مشکلات بسیاری با توجه به مشکلات اقتصادی، پیش روی همه شهرداری ها قرار دارد اما باید تلاش کرد تا بتوانیم مطالبات و نیازهای شهروندان را در اسرع وقت به سرانجام‌ رسانده و باری از روی دوش شهر و شهروندان برداشته شود.

وی با بیان این که هدف از این بازدید اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر بوده و در حال حاضر پروژه های در حال اجرا در وضعیت مطلوبی قرار دارد، بیان داشت: با تعامل خوبی که بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر حاکم است ان شاءالله این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد و رفاه عمومی شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی عنوان کرد و اظهار داشت: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر، شاهد خدمات‌رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهر باشیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر اولویت کاری مدیریت شهری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است، تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم مدیریت شهری به سمت و سویی برود که رضایت شهروندان را در برداشته باشد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر زرند باشیم.