تنور انتخابات زرند و کوهبنان داغ تر میشود

۴ نفر به داوطلبین انتخابات زرند و کوهبنان اضافه شدند

نشست مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار، ریس هیئت نظارت بر انتخابات و اعضای این دو هیئت در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با اعلام اینکه چهار نفر از داوطلبینی که صلاحیت آنها برای ورود به کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با مشکل روبرو گردید بود تاییدیه خود را از شورای نگهبان دریافت نمودند و ما در حال حاضر با ۴٣ داوطلب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان روبرو هستیم.

وی با تقدیر از پیگیری ها و حضور مستمر اعضای هیئت اجرایی و نظارت بویژه حضور چهره های پیشکسوت همچون سردار ایرانمنش در هیئت اجرایی اظهار داشت فعالیت های داوطلبین به صورت دقیق در حال رصد است و تا آخرین روزهای مانده به رای گیری می‌توان داوطلبی را رد یا تایید نمود.

در ادامه علی پور رنجبر ریس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان های زرند و کوهبنان با ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده های داوطلبین انتخابات اظهار داشت نتیجه اعتراض ها همچنان در حال بررسی میباشد و داوطلبینی که صلاحیت آنها تاییده شده است از اقدامات غیر قانونی در حوزه انتخابات پرهیز نمایند که در صورت بروز و اثبات تخلفات برای ورود به عرصه نهایی انتخابات با مشکل روبرو می‌گردند.