درخشش تیم کاراته علی ابن ابیطالب(ع) در مسابقات قهرمانی کشورسبک آشی هارا کاراته

در بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری آشی هارا کاراته ایران، که مورخ 08/10/1402 در تهران برگزار شد، با حضور برجسته‌ی ورزشکاران این باشگاه تبدیل به یک جشنواره ورزشی فراگیر و جذاب شد.

به گزارش صدای زرند، در این دوره مسابقات، آقایان مهدی مهدی‌زاده و حسین متصدی به عنوان مربیان باشگاه ، با استفاده از استعداد و تلاش بی‌وقفه‌ی ورزشکاران خود توانستند افتخارات قابل توجهی را به این باشگاه و شهر زرند تحویل دهند و به شکلی با شکوه و با افتخار، ۱۶ مدال رنگارنگ را به ارمغان آورند. این قهرمانان با استعداد و مهارت برتر خود، نشان دادند که با تلاش ، پشتکار و ایمان به خود، می‌توانند در هر زمینه‌ای به بالاترین افتخارات دست یابند.

قهرمانانی چون : امیرمحمد خنجری ،محمدطاها قنبری ، محمدطاهر میرزایی، امیرمحمدزاده عباسی، محمدحسام حسینی، امیر علی باقری، محمدصدرا متصدی، محمدمهدی باقری، امیرحسین حسینی، محمدطاها خیر اندیش، محمدصدرا حبیبی، طاها نکویی، طاهر نکویی، عظیم پورحبیبی، علی پور حبیبی، صدرا جمالی زاده، با حضور ویژه خود با اختصاص مدال‌های گوناگون(۵طلا،۷نقره و۴برنز) ، به عنوان قهرمانان واقعی شناخته شدند. این افتخارات به عنوان نماینده‌ای از تلاش، ایمان و توانمندی ورزشکاران و مربیان باشگاه درخشان علی ابن ابیطالب(ع) است. و نتیجه‌ی همت، تلاش و هنر ورزشکاران با استواری در مسیر موفقیت بوده است.

photo 2023 12 31 19 07 45 photo 2023 12 31 19 07 36