رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان منصوب شد

طی مراسمی عباس فتاحی به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان معرفی و از زحمات محمد فصیحی هرندی قدردانی شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: مجید توکلی، فرماندار کوهبنان در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان که با حضور اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سردار دل‌ها همواره تمسک و توسل به بی بی دو عالم داشتند و از ایشان برای رفع سختی‌ها مدد می‌جستند.

وی بیان داشت: اگر در زندگی الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار بدهیم، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق کم‌می شود.

توکلی افزود: جا دارد از خدمات گسترده و شبانه روزی ۱۳ ساله دکتر محمد فصیحی هرندی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدردانی کنیم، شخصیتی که در کنار درمان، عاشق کار‌های فرهنگی و انقلابی برای بحث بهداشت و درمان کوهبنان بود و در این زمینه فعالیت کرد.

وی بیان داشت: مدیر جدید شبکه و بهداشت و درمان کوهبنان فردی کاردان، پرکار و با تجربه هست که جا دارد سازمان دهی و ارتقای مباحث درمانی را مد نظر قرار بدهد.

فرماندار کوهبنان افزود: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان پیگیری های متعددی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری کوهبنان در سطح وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان صورت گرفته است.

حجت الاسلام رضا قاسمی، رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان نیز گفت: بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) همواره به دنبال آگاهی دادن و افزایش معرفت و بصیرت مردم بودند تا جلوی حرکت دشمنان را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه وسوسه‌های شیطانی، بدعت‌ها و خرافات باعث می‌شوند که برخی افراد پیرو شیطان بشوند و از او اطاعت کنند، افزود: امروز هم شیطان بزرگ و ایادی وابسته به او در فلسطین در حال نسل کشتی و جنایات هستند.

برهانی نژاد، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دغدغه اصلی ما ارتقای سلامت جامعه است؛ بنابراین در بحث حضور پزشکان متخصص و نیرو‌ها با دید فراتری به کوهبنان نگاه می‌کنیم.

وی بیان داشت:، چون داشته‌های محدود و قوانین دست و پای ما را بسته در ارائه برخی خدمات با محدودیت روبرو هستیم که این مورد در بعضی اوقات باعث گلایه مندی مردم می‌شود.

محمد فصیحی هرندی، رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان کوهبنان با قدردانی از بانیان احداث بیمارستان خصوصا دکتر غلامرضا نوری گفت: ساختمان احداثی ۲ هزار و ۸۰۰ متر زیر بنا دارد و با ۲۴ میلیارد تومان هزینه کرد در سال ۹۶ ساختمان به همراه تجهیزات ضروری به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مرکز شماره ۲ شبکه بهداشت و درمان در سال ۹۸ در ۲ طبقه افتتاح شد که ۳۶۵ متر زمین تجاری در کنار خود دارد و احداث و تجهیز آزمایشگاه و سه خانه پزشک نیاز شهرستان است.

فصیحی هرندی افزود: هم اکنون ۲ داروخانه در شهرستان فعال هستند که یکی به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند و احداث ساختمان ۱۱۵ دهستان خرمدشت از دیگر کار‌ها است.

عباس فتاحی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان گفت:مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) بر جوانی جمعیت تاکید دارند که جا دارد خانواده‌ها برای فرزند آوری و افزایش جمعیت گام بردارند تا خدمات بیشتر و بهتری ارائه شود.

وی ادامه داد: باید در ادارات کادر سازی و نیرو پروری صورت گیرد تا همواره از نیرو‌های جوان و کاردان در ادارات بهره ببریم.

فتاحی افزود: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای ارتقای خدمات بهداشت و درمان استفاده کنیم تا خدمات بیشتر به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/