همایش پیاده روی دانش آموزان و مدیران کوهبنانی به بهانه کتاب

همزمان با هفته کتاب همایش پیاده روی با حضور جمعی از مدیران اجرایی و دانش آموزان دبیرستان پسرانه امیرکبیر کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: امام جمعه کوهبنان در پایان این مراسم گفت: دین مبین اسلام بر ورزش تاکید فراوان دارد جا دارد در کنار درس و بحث به ورزش اهمیت بدهید تا هم جسم و هم روان سالم داشته باشید.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از رئیس و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان تشکر کرد و بر مطالعه غیر درسی و حضور دانش آموزان در کتابخانه‌های شهرستان تاکید کرد.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مقرر شد سه شنبه هر هفته همایش پیاده روری در یکی از مدارس با حضور اعضای شورای اداری و دانش آموزان برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم آسیب‌ها را دور کنیم باید به سمت و سوی ورزش خصوصا در دوران جوانی و نوجوانی حرکت کنیم.

فرماندار کوهبنان با استناد به کلام مولای متقیان تاکید کرد: به هر اندازه بر علم و آگاهی خود بیفزایم به همان اندازه از گناه و معضلات اجتماعی فاصله می‌گیریم و زندگی موفق تری داریم.

وی خطاب به دانش آموزان بیان داشت: تلاش کنید تفاهم، اخوت و برادری خود را با عضویت، امانت کتاب و حضور در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اثابت کنید.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نیز گفت: جا دارد از وجود دانش آموزان خوش صوت بعنوان موذن و قاری قران در برنامه‌های عمومی شهرستان خصوصا نماز جمعه استفاده شود.

انتهای پیام/