کارشناس ارشد پیشگیری از جرم؛

ورود کور کورانه و بدون دانش کافی در فضای مجازی بازی در زمین دشمن است

مدرسه ای که شما امروز در کمال آرامش در آن ادامه‌ تحصیل می دهید مزین به نام شهیدی است که چشمان اشک بار مادر این شهید دوخته به درب خانه که شاید جنازه فرزندش بعد از سالها که از شهادتش می گذرد به آغوشش برگردد.

به گزارش صدای زرند، سرگرد احمد قاسمی در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در هنرستان پسرانه شهید علی عظیمی برگزار شد گفت: مراقب باشید هیجانات کاذب که دشمنان در فضای مجازی به راه می اندازند در عقلانیت شما رسوخ نکند.

مملکتی که در آن زندگی می کنید امنیتش ثمره خون اینگونه شهدایی است که رفتند و جنازه های آن ها در پیشانی جبهه مقاومت ماند تا چراغی باشد بهر تاریکی که ما با فکر و اندیشه در راه و هدفشان گمراه نشویم.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بعضی از حوادث و سوانح ترافیکی و جاده ای از دانش آموزان خواست ضمن رعایت قوانین! پلیس را در اجرای آن و پیشگیری از حوادث و سوانح به عنوان همیار کمک کنند.

سرگرد قاسمی گفت: ورود کور کورانه به فضای مجازی بدون داشتن دانش و آگاهی لازم مساوی با اجرای نقشه دشمن در جنگ نرم خواهد بود او با بر شمردن چکیده ای از آسیب های این فضا به دانش آموزان توصیه نمود فقط استفاده علمی و تفریحی از این فضا نداشته و وقتی میبینید دشمن با پهنای باند گسترده سعی در انحرافات فکری ،اعتقادی شما دارد به عنوان سفیران و سربازان آماده در کمال بصیرت انقلابی در این میدان نبرد و حساس به جنگ دشمن معاند رفته و از ارزش های انقلابی خود دفاع کنند این عمل شماست که روح شهداء را شاد و و قلب رهبر عزیز و فرزانه ی انقلاب را به آینده ی شما امیدوار و رضایت پروردگار متعال را در کار نامه خود خواهید داشت.

انتهای پیام/